سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حدیث

با ستیزه گریِ بسیار، دوستی در کار نیست . [امام علی علیه السلام]

وبلاگ رضویّون


رفقا در فضای مجازی
وب سایت مذهبی، فرهنگی، آموزشی میثاق
عشق مشعلدار
حقوق جزا و جرم شناسی
رایة الهدی
دارالقرآن الکریم فولادشهر
خوشتر از نقش تو در عالم تصویر نبود
پاسخ به پرسشهای رایانه ای


کانون دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهددرباره ماتماس با ماخبرخوانپیام رسانعناوین وبلاگصفحه اصلی

خاطره ی یک توطئه

معمولاً بچه ها گوشی که میخریدن، اگه سؤالی داشتن یا مشکلی برای گوشیشون پیش میومد، میومدن پیش من. منم با ور رفتن با گوشیا، هم مشکل اونا رو حل میکردم و هم یه چیزایی یاد میگرفتم.
یادم میاد اوایل کارشناسی بود. احمدم تازه گوشی خریده بود. یه روز که داشتم با گوشیش کار میکردم، متوجه یه قابلیتی تو این گوشی شدم...
نمیدونم پیشنهادشو صادق داد یا من با صادق در میون گذاشتم؛ قرار شد من فردا گوشی رو طوری تنظیم کنم که در ظاهر به نظر برسه سایلنته ولی در اصل اینطوری نباشه؛ و یه آهنگ از قبل مشخص شده رو روش بذارم...
کلاس شروع شد، بچه ها حاضر بودن و استادم اومد... چند دقیقه بعدش صادق اومد تو (صادق با ما همورودی بود اما همکلاسی نبود؛ خلاصه اومد سر کلاس!) و بعد از این که گوشی تنظیم شده رو به احمد داد یه جا گرفت نشست... حالا نوبت من بود که به گوشی احمد زنگ بزنم... شماره رو گرفتم و منتظر شنیدن صدا شدم... گوشی زنگ خورد... صداشم این بود: بشنوید!
بیچاره احمد؛ کلّی خجالت کشید و همینطور با عجله گوشی رو درآورد و قطعش کرد... و ماجرای این توطئه همونطور که برنامه ریزی شده بود، به اجرا درومد!
استادم البته خیلی به روی خودش نیاورد و کلاسو ادامه داد.
این بود خاطره ی یک توطئه...

__________
* دیدم امروز امریکا بعد از 60 سال اسنادِ دست داشتنش تو کودتای ضدّ مردمیِ 28 مرداد رو منتشر کرده، گفتم منم بعد از حدود 5 سال یکی از اسناد «تقریباً طبقه بندی شده»ی ضدّ بشری! رو منتشر کنم!!!


کلیدواژه ها: خاطره(55)|
:: به تاریخ دوشنبه 92/5/28 ساعت 10:5 عصر
رفقا [دات] آی آر
رفقا دات آی آر

امام علی علیه السلام: در گمراهی فرد همین بس که مردم را به چیزی امر کند که خود آن را به جا نمی آورد و از چیزی باز دارد که خود آن را ترک نمی کند.

«رفقا» وبلاگی است دوستانه، برای دور هم نگه داشتن دوستان صمیمیِ قدیمی. باشد که یکدیگر را «تا بهشت» همراهی کنیم... ان شاء الله.

تصویر برگزیده
تصویر برگزیده
ویژه ها
دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای

بیان معنوی - دفتر نشر آثار و اندیشه های حجة الاسلام علیرضا پناهیان

اسلام کوئست

سایت جامع فرهنگی مذهبی شهید آوینی Aviny.com

موسسه فرهنگی بیان هدایت نور

طرحی برای فردا

جامعه مجازی تدبر در قرآن کریم

خبرگزاری دانشجو
موسیقی وبلاگ
آمار وبلاگ
بازدید امروز 130 بار
بازدید دیروز 172 بار
مجموع بازدیدها 1640911 بار

تعداد مطالب وبلاگ 300 تا