سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حدیث

خداوند ـ عزّوجلّ ـ، آزرمگین و پوشیده رادوست دارد . پس هرکس از شما غسل کرد، خود را بپوشاند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

وبلاگ رضویّون


رفقا در فضای مجازی
وب سایت مذهبی، فرهنگی، آموزشی میثاق
عشق مشعلدار
حقوق جزا و جرم شناسی
رایة الهدی
دارالقرآن الکریم فولادشهر
خوشتر از نقش تو در عالم تصویر نبود
پاسخ به پرسشهای رایانه ای


کانون دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهددرباره ماتماس با ماخبرخوانپیام رسانعناوین وبلاگصفحه اصلی

پشت تموم داشته ها خدایی هست که وجودش جبران تموم نداشته هاست.

مهربان معبودم ببخش مرا که گاهی ساده دلت را می شکنم اما تو ....

عرض سلام دارم خدمت بهترین دوستای زندگیم امیدوارم حال هموتون خوب باشه. راستش دلم برا همتون تنگ شده

لطف خدا شامل حالم شد و بعد از چند ماه پیگیری، پایان نامه کارشناسیم که با نمره بیست دفاع شده بود مجوز چاپش از وزارت فرهنگ اومد

و چند روزی میشه که چاپش تموم شده و این چیزی جز لطف خدای مهربونم نیست چرا که من خودمو خوب میشناسم

و در حدی نبودم که این چنین لطفی حقم باشه فقط فقط کار خدا بود. خوشحالم و از خداوند سپاس گذارم.

از خانواده ی عزیزم که وجودشون لازمه ی وجودم هست و همچنین دکتر محمدصادق علمی که خیلی چیزها ازشون یاد گرفتم

کمال سپاس رو دارم. دوستای خوبم براتون آرامش واقعی و سلامتی رو آرزو می کنم.

در پناه حق. داداش کوچکتان مسعود طالبی مقدم

کتاب دوستی با خدا از منظر قرآن کریم


کلیدواژه ها: مسعود(4)| معرفی کتاب(1)|
:: به تاریخ چهارشنبه 93/9/26 ساعت 10:53 صبح

نسل جدید رفقا به دنیا آمد!

طبق اخبار واصله مطلع شدیم شیخ سابق، رفیق حاضر، پیشکسوت دامادای دانشکده، عارف واصل، حاج ابوالفضل کاظمی، دامت توفیقاته، صاحب فرزند شده، اونم دختر. بفرست اون صلوات قشنگه رو...
آقا من که خیلی خوشحال شدم. ان شاء الله که این خانواده در کنار هم سالم و سلامت و مرضی پروردگار باشن. سلامتیشون دوباره صلوات.
منتظر بچه های بقیه ی دوستان هستیم!

پی نوشت 1: هنوز تصویری از این کودک در دسترس نیست!
پی نوشت 2: تصویر بالا فک کنم پسر باشه؛ شما حساس نشید!
پی نوشت 3: فک کنم باید نمودار جدید بزنیم! نمکستانیا کجان؟!!!


کلیدواژه ها: ابوالفضل(4)| تولّد(3)|
:: به تاریخ سه شنبه 93/9/11 ساعت 12:6 صبح

سلام. انشالله طاعات و عزاداریای شما دوستان قبول باشه. یک بنده خدایی جاتون خالی دعوتمون کرد منزلش مراسم روضه. سعی میکنم هرسال برم چون خوب شام میده.
قصدم از این پست ذکر یکی از دروغ هاییست که متاسفانه در بین مداحان بسیار رایج هست و کمتر تذکر داده میشه. تو این جلسه یکی از مداحان برتر شهرستان دعوت بود و شروع کرد به خواندن روضه حضرت رقیه(س) که متاسفانه زبان به دروغ گشود و متاسفانه این قضیه حضرت رقیه بین مداحان رایج است. 
مداح با سوز دل میگفت:حضرت رقیه در خرابه شام خواب باباش دید. از خواب بیدار شد شروع کرد به گریه کردن و بهانه باباش گرفت. یزید و درباریان که صدای گریه را شنیدند گفتند سر بریده باباش ببرید. سر را در طبق گذاشتند و جلوی چشم های رقیه سه ساله آوردند.

دروغ این روضه: اولا کاخ و دربار یزید بسیار مجلل بوده و از خرابه های شام بسیار فاصله داشته. غیر منطقی است یزید بیاید دربار به این شیکی را در کنار خرابه بسازد. و باز هم غیر منطقی است ک صدای گریه یه کودک تا کیلومتر ها (فاصله خرابه های شام تا دربار یزید)برود.
ثانیا یزید اونقدر مست و لاابالی و خواب سنگین بوده و به این سادگی ها از خواب بیدار نمیشده که بخواد با صدای گریه یک کودک از خواب بیدار بشه.
بسیاری از خرافات و تحریفات عاشورا با کمی تأمل مشخص می شود.
التماس دعا 


کلیدواژه ها:
:: به تاریخ جمعه 93/9/7 ساعت 7:0 عصر

سلام بر همه دوستان و رفقای عزیز. از لطف همتون به خصوص مدیر عزیز ممنونم. این مسابقات خوبیش برا من همنشینی با حسن آقای نجف زاده بود که دو سه روزی با هم بودیم و از وجود ایشون استفاده کردیم. لازم به ذکر که احمد آقای محمدیان هم نیروزمینی ارتش رشته ترتیل شرکت کردند که انشالله مسابقات سراسری نیروهای مسلح سال آینده هر دو با هم شرکت میکنیم.ما که هیچ اما خدا را شکر همه رفقا یک به یک نه تنها از افتخارات دانشکده بلکه افتخار کشور هستند و خدا را شکر همگی تو زندگیشون موفق بودند و صاحب کمالات عالی هستند.چون فقط بحث حفظ قرآن مطرح بوده در مسابقات این مطلب را تاکید میکنم که افتخارات اصلی رفقا در زمینه حفظ قرآن (البته صاحب افتخارت بسیار و کمالات زیادی هستند)حاج ابوالفضل کاظمی و و رفیق الوالعزم دکترجواد نصیری میباشند که چندی پیش هم جواد مصاحبه ای خبری در رابطه با حفظ قرآن داشت.اینجا.(البته قبلا هم اشاره کرده بودم. اراده شیخ)
 مهم انس با کلام خداست که این توفیق شامل حال همه رفقاست و هرکدوم برا خودشون استاد هستند. خیلی دوست داشتم در رابطه با یکی بحث خدمت سربازی و روزگاری که در اون به سر میبریم مطلب بنویسم و هم در رابطه با پست های مربوط به اهمیت عزاداری برای اهل بیت که تووبلاگ رضویون گذاشته شده مطلبی بنویسم البته تو وبلاگ خودمون و به صورت نوشته رمزدار اما متأسفانه فرصت کافی ندارم.
 

از لطف همه شما بزرگواران و همه دوستان عزیز ممنونم و التماس دعا دارم.گل تقدیم شما


کلیدواژه ها:
:: به تاریخ چهارشنبه 93/9/5 ساعت 6:25 عصر
افتخاری دیگر از دانشجویان کسب مقا اول حفظ کل قرآن - سجاد رحیمیدانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد
به گزارش پایگاه قرآنی - دانشگاهی ایحاء از مشهد ، سجاد رحیمی دانشجو مقطع کارشناسی دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد موفق به کسب رتبه اول رشته حفظ کل قرآن مجید در سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.
آیین اختتامیه سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 29 آبان ماه با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولین، مدیران قرآنی و قاریان وحافظان برگزیده سپاه در سالن همایش‌های ولایت ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

کلیدواژه ها: سجاد(6)|
:: به تاریخ دوشنبه 93/9/3 ساعت 11:48 عصر
رفقا [دات] آی آر
رفقا دات آی آر

امام علی علیه السلام: در گمراهی فرد همین بس که مردم را به چیزی امر کند که خود آن را به جا نمی آورد و از چیزی باز دارد که خود آن را ترک نمی کند.

«رفقا» وبلاگی است دوستانه، برای دور هم نگه داشتن دوستان صمیمیِ قدیمی. باشد که یکدیگر را «تا بهشت» همراهی کنیم... ان شاء الله.

تصویر برگزیده
تصویر برگزیده
ویژه ها
دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای

بیان معنوی - دفتر نشر آثار و اندیشه های حجة الاسلام علیرضا پناهیان

اسلام کوئست

سایت جامع فرهنگی مذهبی شهید آوینی Aviny.com

موسسه فرهنگی بیان هدایت نور

طرحی برای فردا

جامعه مجازی تدبر در قرآن کریم

خبرگزاری دانشجو
موسیقی وبلاگ
آمار وبلاگ
بازدید امروز 49 بار
بازدید دیروز 37 بار
مجموع بازدیدها 1637696 بار

تعداد مطالب وبلاگ 300 تا