سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حدیث

[ و به عبد اللّه پسر عباس در باره نظرى که داده بود و امام موافق آن نبود فرمود : ] تو راست که به من نظر دهى و اگر نپذیرفتم از من اطاعت کنى . [نهج البلاغه]

وبلاگ رضویّون


رفقا در فضای مجازی
وب سایت مذهبی، فرهنگی، آموزشی میثاق
عشق مشعلدار
حقوق جزا و جرم شناسی
رایة الهدی
دارالقرآن الکریم فولادشهر
خوشتر از نقش تو در عالم تصویر نبود
پاسخ به پرسشهای رایانه ای


کانون دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهددرباره ماتماس با ماخبرخوانپیام رسانعناوین وبلاگصفحه اصلی

دیگه اون چیزایی که سجاد گفت تکرار نمی کنم (البته فقط اینو اضافه کنم که خدمت حاج صادق بادوست و حاج مصطفی رضازاده هم رسیدیم)، مستقیما بریم سراغ تصاویر:

اول حرم امام رضا علیه السلام
http://bayanbox.ir/view/235504357314495300/ma1.jpg
بازم سلفی؛ این بار با سروان و آقامعلّم.

ادامه مطلب...

:: به تاریخ دوشنبه 94/6/30 ساعت 9:28 عصر

سلام رفقا. جاتون خیلی خیلی خیلی خالی بود. نمیدونید این دفعه مسافرت مشهد چقدر خوش گذشت.این چندروز را که در کنار دکتر محمدرضا و جمشید جون بودم واقعا خوش گذشت.دیدار دوستان دانشکده به خصوص آقای فرخنده نژاد عزیز،آقای طیبی بزرگوار، آقای نجفی جوان،آقای عباسی آقا سید موسوی،آقای قلی زاده و میرزایی و دکتر موسوی و خلاصه بقیه دوستان دانشکده. از رفقا هم که فقط حسین توفیق شامل حالش شد و تونست ما را زیارت کنه.از برکات این سفر نماز جمعه و راهپیمایی بعدش بود که پس از مدت های مدیدی که نرفته بودیم به یمن وجود محمدرضا رفتیم.بماند.... دررأس همه اینها مراسم عروسی محمدآقای لسانی بود که واقعا جاتون خالی بود. خیلی عالی بود. ضمن آرزوی خوشبختی و تبریک مجدد به محمد عزیز ،از خانواده محترمشون که واقعا سنگ تمام گذاشتن و ما را شرمنده کردن از مهمان نوازیشون تشکر میکنم.خود همین عروسی محمد هم که برامون کلی خاطره داشت برای من و دوستان شبی که نیشابور موندیم خاطره ای بود که یک بخشیش چون در تاریخ ماندگار شد و فقط خدای من و من و محمدرضا اطلاع داریم معذوریم از بازگو کردن آن.البته خیلی قضیه جالب و خوبی بود و واقعا توفیق شامل حال من شداما خب نگیم بهتره.
انشالله عکس های مربوط به این سفر و دیدن محمدآقای عزیز در لباس دامادی (که ما برای دیدنش لحظه شماری میکردیم) را میسپارم به دکتر عزیز.
ضمنا به آقا وحید عزیز رستمی هم که هفته قبل عروسیشون بود تبریک عرض میکنیم. انشالله خوشبخت باشن. 


:: به تاریخ دوشنبه 94/6/30 ساعت 6:18 عصر

 سلام بر دوستان عزیز.دیشب که شام شهادت امام جواد بود یه مراسم شلوغی گرفته بودن تو یکی از محله های یکی از شهرها. خب ما طبق معمول اول جویا شدیم شام میدن یا نه گقتن میدن به خاطر همین مصمم شدم که برم.با خانواده رفتیم بماند.....از در مسجد میخواستم برم تو مراسم برگشتم. پسرخالم بیرون بود گفت چرا برگشتی؟ گفتم جایی که بی احترامی به خانه خدا و ساحت ائمه بشه نمیرم.حرفم اینجاست.... این جوونا که تعدادشونم کم نبود لخت شده بودن و زیر نور پرژکتور سینه میزدن و داد و فریاد.خودم که این را مصداق بی احترامی به خانه خدا و مسجد و اهل بیت میدونم و یکی از انحرافات در عزاداری که خیلی هم بازتاب بدی داره از اینجا ناراحتم.آخر مراسم رفتم داخل مسجد برای صرف شام. دیدم امام جمعه و چندتا روحانی و مسئولینم که هستن. خب اخه یکی نیست بگه شمایی که امام جمعه ای و بقیه که روحانین یکی نباید جلوی این کارها را بگیره و یا با جرأت بگه آخه این چه کاراییه. کی باید جلوی اینا را بگیره.آخه..... دیگه ادامه نمیدم.بیخیال.
انشالله فردا عازم مشهد  هستم. دوستان حلال کنید. افتخار بنده در این سفر ضمن زیارت امام رضا دیدم دوستان و رفقای عزیز از جمله دکتر محمدرضا و دکتر جواد و برادر لسانی و استاد جمشید و حاج ابوالفضل و سید مهدی هاشمی و برادر فرخنده نژاد و دیگر دوستانه. 


کلیدواژه ها:
:: به تاریخ سه شنبه 94/6/24 ساعت 1:50 عصر

سلام علیکم جمیعا و رحمه الله و برکاته.
پیوند ازدواج گل تقدیم شما
حاج شیخ حسین قرایی(دامت برکاته-زید عزه-مدظله العالی و....)گل تقدیم شمارا خدمت همه دوستان عزیز و خانواده ایشان تبریک و تهنیت عرض مینماییم. انشالله که در پناه اهل بیت علیهم السلام و قرآن زندگی سرشار از خوشبختی و سعادت داشته باشند.

من این حسین آقای قرایی را خیلی خیلی دوست داشتم و دارم.برا همین این عکس گذاشتم. 


کلیدواژه ها: تبریک ازدواج(15)|
:: به تاریخ جمعه 94/6/6 ساعت 7:8 عصر
رفقا [دات] آی آر
رفقا دات آی آر

امام علی علیه السلام: در گمراهی فرد همین بس که مردم را به چیزی امر کند که خود آن را به جا نمی آورد و از چیزی باز دارد که خود آن را ترک نمی کند.

«رفقا» وبلاگی است دوستانه، برای دور هم نگه داشتن دوستان صمیمیِ قدیمی. باشد که یکدیگر را «تا بهشت» همراهی کنیم... ان شاء الله.

تصویر برگزیده
تصویر برگزیده
ویژه ها
دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای

بیان معنوی - دفتر نشر آثار و اندیشه های حجة الاسلام علیرضا پناهیان

اسلام کوئست

سایت جامع فرهنگی مذهبی شهید آوینی Aviny.com

موسسه فرهنگی بیان هدایت نور

طرحی برای فردا

جامعه مجازی تدبر در قرآن کریم

خبرگزاری دانشجو
موسیقی وبلاگ
آمار وبلاگ
بازدید امروز 117 بار
بازدید دیروز 37 بار
مجموع بازدیدها 1637764 بار

تعداد مطالب وبلاگ 300 تا