سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حدیث

نادان شما در کار فزاید آنچه نشاید ، و داناتان واپس افکند آن را که کنون باید . [نهج البلاغه]

وبلاگ رضویّون


رفقا در فضای مجازی
وب سایت مذهبی، فرهنگی، آموزشی میثاق
عشق مشعلدار
حقوق جزا و جرم شناسی
رایة الهدی
دارالقرآن الکریم فولادشهر
خوشتر از نقش تو در عالم تصویر نبود
پاسخ به پرسشهای رایانه ای


کانون دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهددرباره ماتماس با ماخبرخوانپیام رسانعناوین وبلاگصفحه اصلی

 

حدود یکسالی هست که شیوخ عزیز محمدرضا در دانشگاه تهران، ابوالفضل دانشگاه قم،احمد دانشگاه علوم و معارف قم،جواد نصیری دانشگاه فردوسی مشهد، جمشید دانشگاه تربیت معلم تبریز،صادق اکبری علوم تحقیقات اهواز و سجاد دانشگاه اصفهان مشغول به تحصیلند و هر کدام از این شهر ها میزبان این شیوخ می باشد.
واما امسال بسیار خوشحالیم که شیخا و آنتی شیخای عزیز موفق به قبولی در دانشگاه های سراسری در مقطع کارشناسی ارشد شده اند و  از طرف همه دوستان به خصوص مدیر شیخابه این سروران عزیز صمیمانه تبریک عرض میکنیم. 

*اول از مدیر آنتی شیخا و سرور همه دانشجوها شروع میکنم:وحیدجان قبولی شما را در دانشگاه علوم و معارف تهران تبریک عرض می کنم. شمام شدی بچه تهرون.سلامت و شاد باشی.

*آنتی شیخ عزیز:مهران عزیز قبولی شما را در دانشگاه اصفهان تبریک عرض میکنم و امیدوارم همیشه پیروز باشی. 

*آنتی شیخ عزیز:محسن جون، همشهری عزیزم و تقریبا همسایمون(دو تا محله بالاتر از ما میشینن)قبولی افتخار آفرین شما در دانشگاه پردیس قم(تهران)مبارک باد. پیروز و سربلند باشی.

*شیخ گرانمایه:محسن جون قبولی شما در دانشگاه قم باعث افتخار همه شیخاست.همیشه سربلند باشی عزیزم.

*شریعتی دانشگاه و خوابگاه و عزیز دلمون شیخ مصطفی هم که دانشگاه بابلسر قبول شدند باعث شادی دل همه دوستان شدند. مبارک باد.

*فرمانده کل قوای دانشکده شیخ حسین جون تبریک میگم که در کنار کارهای فرهنگی در عرصه علم نیز گل کاشتی و در دانشگاه علامه طباطبایی تهران مشغول می شوی.

*شیخ حسن عزیزم،که همه شیخا دلتنگ او هستند.در دانشکده شهر میبد (یزد)همانند دوران کارشناسی پیشتاز معرفت و تلاش و تحصیل خواهند بود. مبارک باشه عزیز.

*شیخ جوا خسروی، شیخ متین و بزرگوار در دانشگاه قم قبول شدند که نائب الزیاره همه دوستان و شیخا خواهند بود. خوشا به حال شما و شیخ محسن که در کنار مضجع شریف کریمه اهل بیت هستید.

*دو دوست عزیزمون آقا مسلم و آقا محمود هم با قبولی در دانشگاه فردوسی مشهدو یاسوج گل کاشتند.مبارک باد.

*به همه دوستان  دانشکده ،برادران عزیز و خانم های محترم که قبول شدند و ما اطلاعی نداریم از طرف شیخا صمیمانه تبریک عرض میکنم.
*پیام قبلی را اصلاح می کنم:(اون موقع فقط خبر قبولی شیخ مسعود را شنیدم)همه شیخا و آنتی شیخا و بچه های دانشکده همیشه موفق هستند.ضمن این که شیخ صادق بادوست و شیخ محمد لسانی هم مراتب موفقیت را در کسب دانش و فرهنگ دارند که به ترتیب استانداری و اداره اوقاف را صفا بخشیدند.از شیخ محمد مالکی هم فعلا اطلاعی ندارم اما مطمئنم مشغول کسب علم و تلاش و کاره.
*این پیام تبریک از طرف همه شیخاست به خصوص آقای مدیر. 
*برای همتون آرزوی موفقیت و سلامتی و شادی داریم.
به افتخار همه شیخا و آنتی شیخاآفرین
 گل تقدیم شما

 

 


کلیدواژه ها:
:: به تاریخ دوشنبه 91/6/13 ساعت 12:53 صبح
رفقا [دات] آی آر
رفقا دات آی آر

امام علی علیه السلام: در گمراهی فرد همین بس که مردم را به چیزی امر کند که خود آن را به جا نمی آورد و از چیزی باز دارد که خود آن را ترک نمی کند.

«رفقا» وبلاگی است دوستانه، برای دور هم نگه داشتن دوستان صمیمیِ قدیمی. باشد که یکدیگر را «تا بهشت» همراهی کنیم... ان شاء الله.

تصویر برگزیده
تصویر برگزیده
ویژه ها
دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای

بیان معنوی - دفتر نشر آثار و اندیشه های حجة الاسلام علیرضا پناهیان

اسلام کوئست

سایت جامع فرهنگی مذهبی شهید آوینی Aviny.com

موسسه فرهنگی بیان هدایت نور

طرحی برای فردا

جامعه مجازی تدبر در قرآن کریم

خبرگزاری دانشجو
موسیقی وبلاگ
آمار وبلاگ
بازدید امروز 59 بار
بازدید دیروز 152 بار
مجموع بازدیدها 1646447 بار

تعداد مطالب وبلاگ 300 تا