• وبلاگ : رفقا | جمع دوستانِ صميميِ قديمي
  • يادداشت : پرسشنامه
  • نظرات : 2 خصوصي ، 24 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سيدرضا 
    در پاسخ به سوال ديگر آقا سجاد بايد بگم که اتفاقا همه پسرهام اينطور نيستن که به خانواده همسرشون بيشتر ازخانواده خودشون اهميتو توجه نشون بدن.اينو بدونين که اگه پسري واقعا خوب تربيت شده باشه و خانوادش به اون عزت نفس و استقلال و مهارت هاي لازم زندگي رو يادداده باشه و پسر هم در خانواده خودش توجه و احترام کافي را کسب کرده باشه هيچوقت هيچکس رو به اونها ترجيح نميده.من توي دوستان وآشناهاي خودمون ميبينم پسرهايي که دردرجه اول به والدين خودشون توجه دارن در عين اينکه به خانواده همسرشون هم توجه کافي دارن.
    علت ديگه اين معضل هم ميتونه مضمون يک روايتي باشد مبني بر اينکه درآخرالزمان قبله گاه مردان،زنانشان هستند و درهر امري براساس نظر همسرانشون عمل ميکنن فارغ ازاينکه خوب و بد کار را بسنجندو خردمندانه وارد عمل بشن.شايدبراي همينه که به خانواده همسرشون توجه افزونتري دارن البته اشتباه نشه ها!اين مسئله با احترام گذاشتن به همسر و خانواده اش و اهميت دادن به خواسته هاي اون هيچ تعارضي نداره.
    بخاطر اطاله کلام م حلال کنين و دعاکنيد که مشکلات جوون هامون برطرف بشه انشاالله.براي همه بچه هاي مجرد اکيپ شيخا آرزوي بهترين و سعادتمندانه ترين ازدواج هارو دارم.
    آقا سجاد ممنون از لطفي که به بنده دارين.من شايسته عنوان استاد نيسم.شما استادي بزرگوار.زيادم حرص نخور!پير ميشي بت زن نميدن ها!!!از ما گفتن بود.ياحق
    پاسخ

    ممنون از دعاي خيرتون.