سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حدیث

هیچ کس نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، دشمن تر ازکسی نیست که نسبت به عبادتش تکبّر می ورزد و از درخواستآنچه نزد اوست، تن می زند . [امام باقر علیه السلام]

وبلاگ رضویّون


رفقا در فضای مجازی
وب سایت مذهبی، فرهنگی، آموزشی میثاق
عشق مشعلدار
حقوق جزا و جرم شناسی
رایة الهدی
دارالقرآن الکریم فولادشهر
خوشتر از نقش تو در عالم تصویر نبود
پاسخ به پرسشهای رایانه ای


کانون دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهددرباره ماتماس با ماخبرخوانپیام رسانعناوین وبلاگصفحه اصلی

سلام جاتون خالی دیرور رفتم یک جای بسیار زیبا و آرام و باطراوت. رو زمین دراز کشیده بودم و چشمم به درختان میوه بسیار زیبا بود و تو فکر فرو رفته بودم که کم کم داشت خوابم میبرد و چشمام گرم شده بود یه دفعه زنگ موبایل به صدا در اومد. مثل شیخ صادق اکبری که زنگ میزنه کلی ما را پایه میکنه فک کردم صادق اما علی محمد عزیز بود.خلاصه کلی خوش و بش و حرف و نقل و بحث شیرین و تلخ ازدواج و خلاصه خیلی با هم حرف زدیم. علی محمد خیلی خیلی به شیخا سلام رسوند. خیلی هم تاکید کرد سلامش را به همتون ابلاغ کنم.من که خداوکیلی کلی خوشحال شدم صداش شنیدم یک خبر بسیار خوشحال کننده هم علی محمد در مورد خودش داد که من شگفت زده شدم و بسیار خوشحال. انشالله به موقش این خبر را تو وبلاگ خواهم زد. علی محمد ازم خواست در مورد وضعیت بچه ها بگم در چه حالین و چه کار میکنن. پشت گوشی نگفتم. پیشنهاد دادم تو وبلاگ بخونن.مدیر عزیز اگر در مورد هویت بچه ها نقصی هست اشاره گنند.*استاد مزرعی:مجرد/ فارغ التحصیل شده
*استادابوالفضل کاظمی:متاهل/فارغ التحصیل شده و مشهد مشغول فعالیت های قرآنی و تدریس و خلاصه کولاک کرده.
*شیخ صادق بادوست: متاهل/از معلمین دلسوز و فداکار عرصه علم و قرآن
*شیخ احمد محمدیان: مجرد/فارغالتحصیل شد و مشغول خدمت سربازی(تبریز) 
*شیخ حسن: مجرد/خدمتش تمام شده(خیلی دلم هوای حسن کرده)
*شیخ محسن:مجرد(همتون باهوشید)/دقیق نمیدونم چه کار میکنه
*شیخ حسین: مجرد/فارغ التحصیل شد و آماده برای اعزام به خدمت سربازی
*شیخ صادق اکبری:مجرد/فارغ التحصیل شد و مشغول خدمت سربازی(تهران)
*شیخ جواد خسروی: مجرد/جوادم فارغ التحصیل شد و دقیق نمیدونم رسما مشغول چه کاریه
*شیخ محمدلسانی:متاهل/مشهد مشغول کار
*حضرت استاد شیخ جواد نصیری(اعلی الله مقامه الشریف): مجرد/از معلمین دلسوز و بسیار شاد و فعال قرآنی
*شیخ جمشید: مجرد/فارغ التحصیل شده
*شیخ محمد مالکی: دقیقش باید از ستاد خبری شیخا یا مرکز 110 شیخا پرسید اما گویا تو مشهد مغازه الکترونیکی داره و مجرد هم هست.
*شیخ مصطفی: متاهل/فارغ التحصیل شده و نمیدونم دقیقا مشغول چه کاریه
*شیخ مسعود که از همه شیخا بیشتر توفیق و سعادت داشته که من خیلی دیدمش. ما این دوساله تنها نبودیم چون خیلی محضر مسعود جان رسیدیم و برا من که خیلی تو زحمت افتاد. مجرد و تازه فارغ التحصیل شده.
*شیخ قاسم هم که فک کنم فارغ التحصیل شده و مجرد هم هست.
*بنده حقیر هم که مجرد و تازه فارغ التحصیل شدم و انشالله فردا چهارشنبه دفترچه اعزام به خدمت سربازی(از بعضیا شنیدم مقدس هم هست) را پست میکنم. 

خداوند شیخا را هر کجا که هستند سلامت و محفوظ بدارد.به افتخارهمشونآفرین


کلیدواژه ها:
:: به تاریخ سه شنبه 93/4/10 ساعت 10:45 صبح
رفقا [دات] آی آر
رفقا دات آی آر

امام علی علیه السلام: در گمراهی فرد همین بس که مردم را به چیزی امر کند که خود آن را به جا نمی آورد و از چیزی باز دارد که خود آن را ترک نمی کند.

«رفقا» وبلاگی است دوستانه، برای دور هم نگه داشتن دوستان صمیمیِ قدیمی. باشد که یکدیگر را «تا بهشت» همراهی کنیم... ان شاء الله.

تصویر برگزیده
تصویر برگزیده
ویژه ها
دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای

بیان معنوی - دفتر نشر آثار و اندیشه های حجة الاسلام علیرضا پناهیان

اسلام کوئست

سایت جامع فرهنگی مذهبی شهید آوینی Aviny.com

موسسه فرهنگی بیان هدایت نور

طرحی برای فردا

جامعه مجازی تدبر در قرآن کریم

خبرگزاری دانشجو
موسیقی وبلاگ
آمار وبلاگ
بازدید امروز 207 بار
بازدید دیروز 153 بار
مجموع بازدیدها 1641317 بار

تعداد مطالب وبلاگ 300 تا