سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حدیث

محبوب ترین بندگان نـزد خداوند، سودمندترینشان نسبت به بندگان است و پایبندترینشان نسبت به گزاردن حقّش ؛ کسانی که خداوند، کار نیک و به جا آوردنش را محبوبشان ساخته است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

وبلاگ رضویّون


رفقا در فضای مجازی
وب سایت مذهبی، فرهنگی، آموزشی میثاق
عشق مشعلدار
حقوق جزا و جرم شناسی
رایة الهدی
دارالقرآن الکریم فولادشهر
خوشتر از نقش تو در عالم تصویر نبود
پاسخ به پرسشهای رایانه ای


کانون دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهددرباره ماتماس با ماخبرخوانپیام رسانعناوین وبلاگصفحه اصلی

سلام بر همه دوستان عزیزم.امیدوارم که همیشه شاد و خرم و سلامت باشید.نماز روزه هاتون قبول باشه.خیلی دلم براتون تنگ شده. ببخشید یه مدتی حضور نداشتم. این چند روزه خیلی گرفتار بودم و سرم شلوغ بود. البته ما از طریق پیامک با دوستان خصوصا مدیر اعلام حیات میکردیم.حرف که خیلی دارم بزنم درددل هم که زیاد هست اما اینا باشه حضوری.
دوشنبه دو هفته گذشته روز نوزدهم خرداد پایان نامه را با دلسردی دفاع کردم.
صمیمانه تشکر میکنم از یکی از دانشجوهای محترم و بزرگوار دانشگاه که برای بنده واقعا وقت گذاشتن و بنده پایان نامم را اگر ایشون نبودن به این راحتیا نمینوشتم.
بسیار بسیار تشکر میکنم از مدیر محترممون جناب مهندس مزرعی فراهانی شیخ بزرگوار که بسیار برای تدوین پایان نامم زحمت کشید و وقتشونم گرفتم.(البته اگر زحمات ایشون نبود نمیتونستیم پایان نامه کارشناسی را به راحتی دفاع کنم) کلا ما برا ایشون خیلی زحمت داریم.
تشکر میکنم از شیخ بزرگوار مسعود جون عزیز که روز دفاع اومدن و وقت گذاشتن و خیلی من شرمنده کردن و اون روز خیلی زحمت کشیدن. انشالله براشون جبران کنم.(20 روز پیش قرار بوده عکس دفاع را بهش بدم برا ما پیام تبریک بزنه نتونستنم)
صمیمانه تشکر میکنم از دوست عزیز و برادر بزرگوارم آقا پیمان پربها که با مشغله و وقت گرانبهایی که دارن یک روز کاملشون را در اختیار من گذاشتن و تشریف آوردن دانشگاه وخیلی زحمت کشیدن.ایشون علاوه بر تحصیلات عالی در رشته برق از دوستان و بزرگواران روشن فکرو فهیم دینی و قرآنیست.
از اساتید بزرگوار داور جناب آقای دکتر لطفی(علوم قرآن و حدیث)(این استاد عزیز به عنوان داور داخل پایان نامه صمیمانه باهام همکاری کردند) و دکتر رضایی(گروه زبانشناسی دانشکده زبانهای خارجی به عنوان داور خارج)که وقت گذاشتن جهت داوری و بررسی پایان نامم تشکر میکنم.
در طول دوران ارشد از همه دانشجویان و اساتیدی که به نوعی به بنده در زمینه های مختلف علمی کمک کردن صمیمانه تشکر میکنم.

دوستانی که در تصویر میبینید به ترتیب برادر پیمان عزیز، شیخ سجاد عزیز، دکتر مطیع ، دکترحاجی اسماعیلی ، دکتر لطفی و دکتر رضایی بزرگوار و آقا مسعود عزیز.

تصویر دوم را هم برای این گذاشتم که با تصویر برگزیده وبلاگ مقایسه کنید و ببینید با دو سال پیش چه تفاوت چشمگیری دارم.؟؟
برام دعا کنید بچه ها.محتاج دعای شما هستم.


کلیدواژه ها:
:: به تاریخ سه شنبه 93/4/10 ساعت 10:19 صبح
رفقا [دات] آی آر
رفقا دات آی آر

امام علی علیه السلام: در گمراهی فرد همین بس که مردم را به چیزی امر کند که خود آن را به جا نمی آورد و از چیزی باز دارد که خود آن را ترک نمی کند.

«رفقا» وبلاگی است دوستانه، برای دور هم نگه داشتن دوستان صمیمیِ قدیمی. باشد که یکدیگر را «تا بهشت» همراهی کنیم... ان شاء الله.

تصویر برگزیده
تصویر برگزیده
ویژه ها
دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای

بیان معنوی - دفتر نشر آثار و اندیشه های حجة الاسلام علیرضا پناهیان

اسلام کوئست

سایت جامع فرهنگی مذهبی شهید آوینی Aviny.com

موسسه فرهنگی بیان هدایت نور

طرحی برای فردا

جامعه مجازی تدبر در قرآن کریم

خبرگزاری دانشجو
موسیقی وبلاگ
آمار وبلاگ
بازدید امروز 48 بار
بازدید دیروز 199 بار
مجموع بازدیدها 1638586 بار

تعداد مطالب وبلاگ 300 تا