سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حدیث

منع دانش روا نیست . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

وبلاگ رضویّون


رفقا در فضای مجازی
وب سایت مذهبی، فرهنگی، آموزشی میثاق
عشق مشعلدار
حقوق جزا و جرم شناسی
رایة الهدی
دارالقرآن الکریم فولادشهر
خوشتر از نقش تو در عالم تصویر نبود
پاسخ به پرسشهای رایانه ای


کانون دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهددرباره ماتماس با ماخبرخوانپیام رسانعناوین وبلاگصفحه اصلی

پیام مخاطب:
سلام اقا سجاد.من چند روز میام تو سایت شیخا اما چیز جالبی پیدا نمی کنم.ن شعر قشنگی.ن حرف پر معنی. ن جیزی... .حس میکنم smsبازی میکنید.باید تو سایت شیخا چیزی باشه که ب درد دیکرانم بخور. اقا سجاد ب مدیریت اطلاع بدید.
doust dare shomaمذکر(س)
پاسخ سجاد:
سلام عزیزم.* اولین مطلبی که باید خدمت شما عرض کنم اینه که واقعا صمیمانه ازتون تشکر میکنم که به وبلاگ شیخا سر میزنید. این باعث افتخار شیخاست. هر چند که ما شما را نمیشناسیم.حضور شما را واقعا ارج مینهیم.بووووس
*واقعا ازشما ممنونیم که انتقاد خود را میگید. شیخا همشون انتقاد پذیرن. به نظر بنده انتقاد باعث پیشرفت هر کاری میشه.باز هم از شما متشکریم که انتقاد خود را صمیمانه گفتید ما هم صمیمانه میپذیریم.
* باید خدمتتون عرض کنم که اگر شما بگردید تو مطالب قبلی شاید مطلب آموزنده ای باشه. اما این چند وقته اکثر دوستان درگیر آزمون و درس و پایان نامه هستند نمیتونن زیاد وقت بذارن. البته مدیر که بنده خدا واقعا وقت میذاره.
*یه نکته دیگه این که اینجا بیشتر فضائیه که علاوه بر مطالب گاها آموزنده جنبه تقویت رابطه بین دوستان هم داره. یعنی امکان داره ما ساده ترین مطلب خاطره انگیز را هم بذاریم.
*اگر ایمیلتون را در اختیار بنده بگذارید ممنونتون میشم.(دوست دارم با شما حرفهایی خصوصی هم بزنم)
پیام بنده به شیخا:
*لطفا مطالب آموزنده و پست های تاثیرگزار را در فضای وبلاگ بیشتر کنید.
پیام بنده به دوستان:
*
اگر انتقاد و پیشنهادی دارید در قسمت نظرات بفرمایید صمیمانه میپذیریم.(در صورت صحیح وبه جا بودن نقد)
*از مدیر هم عذرخواهی میکنم زیادی حرف زدم.واقعا مدیرمون را عشق است.
و من الله توفیق-شیخ سجاد رحیمی اصفهانی27/11/92 


کلیدواژه ها:
:: به تاریخ یکشنبه 92/11/27 ساعت 9:10 عصر
رفقا [دات] آی آر
رفقا دات آی آر

امام علی علیه السلام: در گمراهی فرد همین بس که مردم را به چیزی امر کند که خود آن را به جا نمی آورد و از چیزی باز دارد که خود آن را ترک نمی کند.

«رفقا» وبلاگی است دوستانه، برای دور هم نگه داشتن دوستان صمیمیِ قدیمی. باشد که یکدیگر را «تا بهشت» همراهی کنیم... ان شاء الله.

تصویر برگزیده
تصویر برگزیده
ویژه ها
دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای

بیان معنوی - دفتر نشر آثار و اندیشه های حجة الاسلام علیرضا پناهیان

اسلام کوئست

سایت جامع فرهنگی مذهبی شهید آوینی Aviny.com

موسسه فرهنگی بیان هدایت نور

طرحی برای فردا

جامعه مجازی تدبر در قرآن کریم

خبرگزاری دانشجو
موسیقی وبلاگ
آمار وبلاگ
بازدید امروز 110 بار
بازدید دیروز 153 بار
مجموع بازدیدها 1641220 بار

تعداد مطالب وبلاگ 300 تا