سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حدیث

کسی که دانشی را زنده کرد، نمی میرد . [امام علی علیه السلام]

وبلاگ رضویّون


رفقا در فضای مجازی
وب سایت مذهبی، فرهنگی، آموزشی میثاق
عشق مشعلدار
حقوق جزا و جرم شناسی
رایة الهدی
دارالقرآن الکریم فولادشهر
خوشتر از نقش تو در عالم تصویر نبود
پاسخ به پرسشهای رایانه ای


کانون دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهددرباره ماتماس با ماخبرخوانپیام رسانعناوین وبلاگصفحه اصلی

سلام بچه ها. فردا آزمون کارشناسی ارشد شروع میشه. یادش بخیر سه سال پیش فضای شیخا ارشدی بود و چقدر باحال بود. شاخصه اصلی ارشد ما شیخا بهره مندی از محضر علامه شیخ جواد نصیری بود. اسطوره تلاش و کوشش. معرکه شیخا تو ارشد هم مدیر عزیزمون محمدرضا با رتبه22 بود.(این فقط ماحصل مُخِش بود اگر اندازه مثلا من میخوند که میگفتن آقا بیا برو بشین کلاس دکتری) البته بماند که بقیه شیخا هم دانشگاه های خوب قبول شدن با رتبه های خوب. سه سال پیش که میخواستیم بریم آزمون ارشد بدیم ظهرش با جواد و محمد نون و شیره انگور خوردیم(دست احمد درد نکنه) و با یک شیره مشتی که زدیم تو رگ رفتیم آزمون.دانشکده روانشناسی دانشگاه فردوسی.بعد از آزمون اومدیم بیرون هم یه برف حسابی داشت میومد. همه جا سفیدپوش شده بود.برای همه دوستان عزیز به خصوص برو بچ دانشکده که امسال آزمون ارشد دارن آرزوی موفقیت داریم.
در کل صفا و صمیمت شیخا را عشق است. 
خاطرات درس و کتابخونه بماند اما دو کلیپ غنیمت یادگاری درس خوندن برا آزمون ارشدمون هست تو کتابخونه خوابگاه. یکی از کلیپها را که صلاح نمیدونم شیخا دانلود کنن. اصلا کلیپش نباید دست کسی باشه.(انشالله یه روز که دور هم هستیم میذارم همون موقع ببینیم و حسابی بخندیم.) اما یه کلیپ هست که دوستان  تو پست مربوطه دانلود کنند و ببینند. باور کنید اگر برا مقاطع بعدی اینطور درس بخونید هررشته و هردانشگاهی خواستید قبول میشید و تمامی مدارج عالی را بدون وقفه طی میکنید. آرزوتون میشه فقط درس خوندن.(دقیقا مثل من و جواد و جمشید) خیلی خنده‌دار 


کلیدواژه ها:
:: به تاریخ سه شنبه 92/11/22 ساعت 7:59 عصر
رفقا [دات] آی آر
رفقا دات آی آر

امام علی علیه السلام: در گمراهی فرد همین بس که مردم را به چیزی امر کند که خود آن را به جا نمی آورد و از چیزی باز دارد که خود آن را ترک نمی کند.

«رفقا» وبلاگی است دوستانه، برای دور هم نگه داشتن دوستان صمیمیِ قدیمی. باشد که یکدیگر را «تا بهشت» همراهی کنیم... ان شاء الله.

تصویر برگزیده
تصویر برگزیده
ویژه ها
دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای

بیان معنوی - دفتر نشر آثار و اندیشه های حجة الاسلام علیرضا پناهیان

اسلام کوئست

سایت جامع فرهنگی مذهبی شهید آوینی Aviny.com

موسسه فرهنگی بیان هدایت نور

طرحی برای فردا

جامعه مجازی تدبر در قرآن کریم

خبرگزاری دانشجو
موسیقی وبلاگ
آمار وبلاگ
بازدید امروز 47 بار
بازدید دیروز 63 بار
مجموع بازدیدها 1641568 بار

تعداد مطالب وبلاگ 300 تا