سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حدیث

در تو دو صفت است که خداوند آنها را دوست دارد: بردباری و تأنّی [رسول خدا صلی الله علیه و آله ـ به مردی فرمود ـ]

وبلاگ رضویّون


رفقا در فضای مجازی
وب سایت مذهبی، فرهنگی، آموزشی میثاق
عشق مشعلدار
حقوق جزا و جرم شناسی
رایة الهدی
دارالقرآن الکریم فولادشهر
خوشتر از نقش تو در عالم تصویر نبود
پاسخ به پرسشهای رایانه ای


کانون دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهددرباره ماتماس با ماخبرخوانپیام رسانعناوین وبلاگصفحه اصلی

 با عرض سلام و خسته نباشید خدمت برادر محترم و همیشه دوست داشتنی جناب آقای کاظمی چطوره  امیدوارم همیشه مثل همیشه خوب و سرو حال باشی  شیخ متاهل روزگار وفق مراد هست یا نه؟ا اگر همینجور پیش بری پس فردا حاله نور از درون شیخ میبینی و دردسر میشی!!!!!!!!!!!! شیخا اصلا قابل وصف و توصیف نیستند من یک شب هرچه خواستم در مورد شیخا مطلب بنویسم دیدم کلمات به این کوچکی در وصفشان نمیگنجد بچه های با مرام با اخلاص پاک با  معرفت مهربون دلسوز با فرهنگ با ادب اجتماعی اما خدایش درست این صفات بیشتر درون شیخا مشاهده میشد اما نباید بچه های با اخلاص و مهربون دیگر دانشگاه را هنم فراموش کرد همه بچه ها دانشگاه خوب بودن ما چون با هم دوست بودیم خوبی های همدیگرو میدیدم و بچه های دیگر هم مثل ما خلاصه بچه ها دانشگاه همه واقعا خوب بودن مثل خود شما.

خلاصه خوبن ایه قرانی  هم در شانشون نازل شده اما اعجاز معجوز ندارند دیگه بگو باشه!!!!!!1 و یا جمع شدن ما کنار هم عجوز مجوز نداشت باز بگو باشه!!!!!!!!! اما اگر همین طور با جدیت ادامه بدی شاید من یکی از همان سیصد تا بشم با این اوصاف که تو برچیدی چون من جدیدا یسری چیزا تو خواب میبینم!!!!!!!! نمی دانم چی هستن اما شبیه اعجازند اونم اعجاز شیخی!!!!!!!!1 یا شاید هم کابوس همان روز های است. که دانشگاه بهم مدرک نداد و گفت  مدرکت اعتبار نداره !!!!(1شاید اینم خودش یه اعجاز باشد باید مطاله کرد در این ز مینه)  و زد تو پوزم و گفت مدرکت مهر نداره!!!!!!!!!!!!!دعوا  و شاید هم کابوس بیکاری و رفتن به خدمت مقدس  در بیابان های عجب شیر یا همان نگهبان شرکت در رشته  کوهای طبس (بیابان یه همان کویر)(ایذه) باشه خدا میداندخیلی خنده‌داربلبلبلو


کلیدواژه ها:
:: به تاریخ دوشنبه 92/10/16 ساعت 1:52 صبح
رفقا [دات] آی آر
رفقا دات آی آر

امام علی علیه السلام: در گمراهی فرد همین بس که مردم را به چیزی امر کند که خود آن را به جا نمی آورد و از چیزی باز دارد که خود آن را ترک نمی کند.

«رفقا» وبلاگی است دوستانه، برای دور هم نگه داشتن دوستان صمیمیِ قدیمی. باشد که یکدیگر را «تا بهشت» همراهی کنیم... ان شاء الله.

تصویر برگزیده
تصویر برگزیده
ویژه ها
دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای

بیان معنوی - دفتر نشر آثار و اندیشه های حجة الاسلام علیرضا پناهیان

اسلام کوئست

سایت جامع فرهنگی مذهبی شهید آوینی Aviny.com

موسسه فرهنگی بیان هدایت نور

طرحی برای فردا

جامعه مجازی تدبر در قرآن کریم

خبرگزاری دانشجو
موسیقی وبلاگ
آمار وبلاگ
بازدید امروز 69 بار
بازدید دیروز 46 بار
مجموع بازدیدها 1638408 بار

تعداد مطالب وبلاگ 300 تا