سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حدیث

قدرت دانش، زوال ندارد . [امام علی علیه السلام]

وبلاگ رضویّون


رفقا در فضای مجازی
وب سایت مذهبی، فرهنگی، آموزشی میثاق
عشق مشعلدار
حقوق جزا و جرم شناسی
رایة الهدی
دارالقرآن الکریم فولادشهر
خوشتر از نقش تو در عالم تصویر نبود
پاسخ به پرسشهای رایانه ای


کانون دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهددرباره ماتماس با ماخبرخوانپیام رسانعناوین وبلاگصفحه اصلی

یکی دو هفته پیش - جای شما خالی - تهران، خدمت حاج آقای فرخنده نژاد - دامت برکاته - بودیم. بسی خاطرات زنده شد. طی لحظاتی که خدمت ایشون بودیم از هر دری سخن رفت؛ از آموزش گرفته تا غذا و برنامه های فرهنگی و... (که با پرسش های پی در پی اینجانب از دو لب مبارک حاج آقای فرخنده نژاد صادر میشد) تا این که رسیدیم به کانون دانش آموختگان دانشکده ی خاطره انگیز تربیت مدرس قرآن مشهد، گفتن می خوایم یه وبلاگ بزنیم برای کانون، گفتم داشتین که، گفتن چنین و چنان، گفتم پس بگین آقاسید (سید رسول خودمون، مدیریت سابق وبلاگ کانون) تو پارسی بلاگ یه وبلاگ بزنه (تبلیغ به موقع رو حال کن!)، گفتن میخوایم شما مدیرش باشی، گفتم بابا بیخیال، ما الآن مدیر وبلاگ معزّز شیخاییم، میگن دوشغله ای یارانمونو قطع میکنن... [بسی خنده رفت]. گفتن آخه شما حرفه ای هستی، کارت درسته، این کاره ای... خلاصه بارِ هندوانه و خربزه بود که سرازیر شد به سمت بغل ما... بگیر که اومد... بعدی... نیفته... و اینگونه بود که مسئولیت سنگین مدیریت وبلاگ رو بر ما محوّل نمودند و خود با قطار راهی مشهد شده تا جهت توفیقات روزافزون ما از خدمت امام رضا علیه السلام طلب لطف و مرحمت نمایند... و البته به یاری خداوند، ما هم «بِقُوَّةٍ» امور وبلاگ رو به دست گرفتیم و با مشورت چند نفر از دوستان نامی درخور برای وبلاگ انتخاب کردیم: رضویّون...

بگذریم از شوخی، وبلاگ «رضویّون» رو به عنوان «کانون دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهد»، خدمتتون معرفی می کنم. در صورت تمایل میتونید از طریق لینک تعبیه شده در وبلاگ، درخواست نویسندگی بدین تا نامتون به عنوان نویسنده ی این وبلاگ ثبت بشه. به امید این که بتونیم به این وسیله اندیشه هامون رو به اشتراک بذاریم و با تضارب آراء، زمینه ی پیشرفت علمی هر چه بیشتر خود و جامعه ی قرآنی رو هم فراهم بیاریم ان شاءالله.

http://razavyoon.parsiblog.com

یا علی


کلیدواژه ها:
:: به تاریخ شنبه 91/2/30 ساعت 6:36 عصر
رفقا [دات] آی آر
رفقا دات آی آر

امام علی علیه السلام: در گمراهی فرد همین بس که مردم را به چیزی امر کند که خود آن را به جا نمی آورد و از چیزی باز دارد که خود آن را ترک نمی کند.

«رفقا» وبلاگی است دوستانه، برای دور هم نگه داشتن دوستان صمیمیِ قدیمی. باشد که یکدیگر را «تا بهشت» همراهی کنیم... ان شاء الله.

تصویر برگزیده
تصویر برگزیده
ویژه ها
دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای

بیان معنوی - دفتر نشر آثار و اندیشه های حجة الاسلام علیرضا پناهیان

اسلام کوئست

سایت جامع فرهنگی مذهبی شهید آوینی Aviny.com

موسسه فرهنگی بیان هدایت نور

طرحی برای فردا

جامعه مجازی تدبر در قرآن کریم

خبرگزاری دانشجو
موسیقی وبلاگ
آمار وبلاگ
بازدید امروز 159 بار
بازدید دیروز 249 بار
مجموع بازدیدها 1642096 بار

تعداد مطالب وبلاگ 300 تا