• وبلاگ : رفقا | جمع دوستانِ صميميِ قديمي
  • يادداشت : تسليت باد شهادت حضرت رقيه(س)
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مذکر 
    سلام حاج سجاد.من که بجا مياريد
    خوبي. بدوستان بگو برام دعا کنند مشکلات درست شه

    پاسخ

    سلام عليکم. تقريبا.انشالله مشکلات هم حل ميشه. اميد به خدا. محتاجيم به دعاي شما
    + جواد 
    سلام بر داداش سجاد اين که حضرت رقيه در خرابه شام شهيد شدند شکي نيست چون قبر مطهرش اونجاست ولي اين که آيا خرابه شام در کنار قصر بوده کسي اين حرف نگفته شايد برخي گفته باشند گويي شما خيال کردي شام خيلي بزرگ و صداي گريه کودک به يزيد ملعون نخواهد رسيد يا طبق گفته برخي که گفته اند ماموران حکومتي به آن ملعون خبر دادند که حضرت رقيه بهانه بابا کرده است. همانگونه که شيخ عباس قمي در نفس المهموم بيان کرده است.
    التماس دعا
    پاسخ

    سلام خدمت شما عرض کنم در مورد حضرت رقيه سلام الله عليها نظريات مختلفي وجود داره و هر کدوم استدلال متفاوت.بله شام بالاخره پايتخت بوده و وسعت داشته و خرابه شام به دور از کاخ يزيد و فرماندهيش بوده.ضمن اينکه شام بزرگ بوده اما غيرممکن است و غير عقلانيست صداي گريه کدوکي به گوش يزيد و درباريانش برسد..احسنت جواد جان اگر هم چنين قضيه اي بوده مأموران حکومتي حاضر در آنجا به يزيد خبر را رسانده اند.محتاجيم به دعاي شما.
    سلام حاجي.
    چه خوب ميشد اگه روايتشم پيدا ميکردي اينجا ميذاشتي دقيقشو بدونيم.
    پاسخ

    سلام حاجي. روايت چي را بذارم؟اگر روايت نقل مداح را ميگي که خب دروغه و وروايتي هم که با منطق جور در نياد باطله.اگر روايت دربار يزيد را ميگي که خب اصلا نيازي به روايت نداره قطعا همينطور بوده. کجاي تاريخ دربار سلاطين کنار مخروبه ها بوده؟بازم چشم روايتي بود ميارم.