• وبلاگ : رفقا | جمع دوستانِ صميميِ قديمي
  • يادداشت : بوي نااميدي و دلسردي مي آيد....
  • نظرات : 1 خصوصي ، 8 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محمدرضا 
    ممنون سجادجان که ما رو قاطي خودتون مي کني، ما و صاحب نظري تو حفظ قرآن؟
    پاسخ

    به سلام عزيزجونخدابهت خير دنيا و آخرت را بده. پاي ما را باز کردي تو وبلاگ. بدشانسي هر موقع هم که ما اين صفحه وبلاگ را باز ميکنيم خودت بقيشو ميدوني.....اينم از درس خوندن آقا سجاد حاجي خيلي ميخوامت ايام عيد رفتي مسافرت خبر بده شايد تو اون شهر باشم. چون الان شيراز و يزد رزرو شده.
    + مهدي 
    بخشيد ولي ميشه روش خودتونو بدونم چطور بوده؟و چقدر طول کشيد؟شما حافظ کليد؟
    پاسخ

    يک بحث تببين شناسي حفظ قرآن هست که مفصله و خارج از اين محيط،اول هدف خودتون را از اين کار مشخص کنيد. مهمترين چيز هدف از اين کاره.بنده يک سال(سال دوم دبيرستان)مرخصي تحصيلي گرفتم و فشرده روزي يک صفحه و نيم در نه ماه 20 جزء را حفظ کردم و مابقي را در طول دوران مدرسه و دانشگاه. اما خيلي سخت بود.ضمنا در اين وبلاگ آقايان محمدرضا مزرعي و ابوالفضل کاظمي و جوادنصيري ، در زمينه حفظ قرآن صاحب نظر و زبردست هستند.
    + مهدي 
    ببخشيد آقاي رحيمي چند وقتي ميشه که قصد کردم قرآن حفظ کنم ميشه شما روش حفظتونو بگيد ما هم استفاده کنيم؟
    پاسخ

    سلام روش ما خيلي فشرده و سنگين بود به کسي پيشنهاد نميکنم.چون فرد خيلي اذيت ميشه.شما کم حفظ بکنيد(مثلا روزي يک سوم صفحه يا روزي نصف صفحه) اما زياد مرور کنيد. معناي آيات،نکاتشون و حفظ شماره آيات هم بايد باشه. هر مقدار که حفظ ميکنيد همون را روزي ده بار مرور کنيد که يادتون نره و تا چند وقت هرروز مرور کنيد .حفظ قرآن کار مشکليه و زحمت و برنامه ريزي دقيق و منسجمي را مي طلبه.مويد باشيد
    + مهدي 
    گروهتون خيلي خوبه و کامل و من هم دورادور باشم بهتره چون نه باهاتون بودم و نه با گروه تون آشنام.
    پاسخ

    راستي مصطفيجان رضازاده هم بخش نقد علمي و قدرت طنزپردازي،بياي آشنا ميشي،اما اگر ميخواي دورادور باشي دوريت عشقه....اما برنامه هاي فرهنگي مذهبي اين گروه:زيارت دسته جمعي حرم امام رضا، سفرهاي شهرستاني اعضاي گروه به شهرستانهاي بچه ها، تفريح به خصوص باغ گيلاس در شانديز که به برنامه سالانه تبديل خواهد شد، استخر،سالن ورزشي،آيين باشکوه جشن پتو،مراسم کله پاچه خرون و باقالا خورون،جلسات قرآني متعدد،مراسم پياده روي به کوهسنگي و اداي احترام به شهداي گمنام و دهها برنامه متنوع فرهنگي و مذهبي ديگر.ضمنا اين گروه در امر به معروف و نهي از منکر هم افتخاراتي دارد.
    + مهدي 
    شنيده بودم که آدماي خطرناکي هستين ولي نمي دونستم تا اين حد منو مي خواين به کمسيون بکشيد؟خيلي مزاحم کاراتون بودم؟
    پاسخ

    ببين آقا مهدي خطرناک چيه؟رئوف ترين آدماي دانشکده شيخا بودند منظر ازکميسيون به شرح زير است که هر کس بخواد به گروه شيخا ملحق بشه بايد به امور زير مراجعه کند:براي عرفان:ابوالفضل کاظمي- ،سياست:حسين رضايي ،خوش تيپي:سجادرحيمي ،حقوق قضايي: صادق اکبري ،متانت:احمدمحمديان ،روابط اجتماعي:محمدلساني ،حس نوع دوستي:جوادنصيري ،فني:حسن ناظمي ،تست هوش:محسن خليلي نژاد،پزشکي و سلامت جسماني:محمدمالکي ،اخلاق:مسعود طالبي، ورزش و تربيت بدني: صادق بادوست ، فن بيان و سوابق فرهنگي: جوادخسروي ،وعلمي و اطلاعات عمومي:جمشيد بيات،،،تازه بعد از تمام اين مراحل بايد به تأييد نهايي استاد اعاظم محمدرضا مزرعي برسه.چه مزاحمتي؟خيليم خوشحاليم که نسبت به شيخا ارادت داري و تو اين وبلاگ با نظر دادنت مشارکت داري.خيلي ميخوامت عزيزالبته بندهاي اين کميسيون را بنده تنظيم کرده ام و جاي تغيير پذيري دارد.باز هم درود بر تو
    + محمدرضا 
    ميگم حضور اين کاراکتر "مهدي" هم داره جالب ميشه ها! موافقين شيخا؟!
    پاسخ

    آره موافقيم البته بايد تو کميسيونهاي تخصصي بررسي بشه.
    + محمدرضا 

    پاسخ

    خواهي اگر قلب تو روشن شود / پيش تو عالم همه گلشن شود در گذر از غصه و از اشک و آه / خنده بکن از ته دل قاه قاه
    + مهدي 
    اگه فقط دو روز ديگه طاقت بياريد و صبر کنيدو اينقدر حرص نخوريد نتيجه نظر سنجي رو مي بينيد.
    پاسخ

    خيلي ممنون عزيزاگر رأي بيارم به هر شيخي ماهيانه 50000 تومان ميدم. از پول نفت هم پرداخت ميکنم.