سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حدیث

دانشها چهار گونه اند : دانش فقه برای دین، دانش پزشکی برای تن، دانشنحو برای زبان و ستاره شناسی برای شناخت زمان . [امام علی علیه السلام]

وبلاگ رضویّون


رفقا در فضای مجازی
وب سایت مذهبی، فرهنگی، آموزشی میثاق
عشق مشعلدار
حقوق جزا و جرم شناسی
رایة الهدی
دارالقرآن الکریم فولادشهر
خوشتر از نقش تو در عالم تصویر نبود
پاسخ به پرسشهای رایانه ای


کانون دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهددرباره ماتماس با ماخبرخوانپیام رسانعناوین وبلاگصفحه اصلی

سلام دوستای خوب و عزیزم. دلم برای تک تکتون تنگ شده، از دم. احمد آقاهم مارو شرمنده کردن «قوربان الوم اونا». ای آقا خودوم اینجا دلوم در پیش دلدار .... درس آدمو از همه چی میندازه اما....دلم خوش است که نامم کبوتر حرم است. بگذریم احمد جان. به قول اینا من تی قوربان. لامصب صدها زبون زنده دنیا رو یاد گرفتمیم الا لری که دست دکتر اکبری رو می بوسه اگه وخت داشته باشن....راسی تعطیلات پایان ترم قراره با هم اتاقیام بریم شکار نهنگ، میگن خزر نهنگ نداره ولی غورباقه که داره. حورو پریم که تو کارما نیست و کلا حلالم نیست.به نطرم چون حلال نیستن و منفعت ندارن اینجا مث مور و ملخ زیاد شدن. اینو از من نشنیده بگیرین من پاک پاکم ولی «این قسمتو آروم تر بخونین» میگن هرچی جنس مرغوب تر باشه نایاب تره.بگذریم.خلاصه هنوز زندم وشما عزیزا رو که می بینم جدا خوشحال میشم. دوستون دارم. جنستون جور و منقلتون برا. یا حق.


کلیدواژه ها: فراق(1)| امید(1)| وصال(1)|
:: به تاریخ شنبه 92/10/14 ساعت 8:45 عصر

 

ورزش زورخانه ورزش باستانی ایران زمین هست

ما افتخار اینو داریم که یکی از شیوخ عزیز آقا مصطفی گل گلاب

توی این رشته بودن و الانم نمی دونم ادامه میدن

یا اینکه همونطور که به وبلاگ کم لطف شده و سر نمی زنه، زورخونه هم.....

چه کنه بنده خدا درس و زن و زندگی و ...... . حالا بماند.


 

 

چند روز پیش داشتم کلیپی نگاه میکردم که اسمش بود زورخونه جبهه

یاد مصطفی جون افتادم آخه ما هم یه بار باهاش رفتیم زورخونه......

واقعا که باید تعدادش رو زیاد کنن، آقا این تکواندو و کنگ فو و .... چیه،

بیاین برین زورخونه ببین اونجا چه میکنن...........

با تعریف نمیشه باید دید با همه باشگاهها فرق میکنه.....

پهلوون میسازن.... (یا رب العالمین به دادم برس یادم نبود چند تا از شیوخ از جمله

مدیر تکواندو کاره ......خدایا پناه بر تو میبرم. من که چیزی بلد نیستم... نریزن سرم)

بنابراین ورزش در تمام رشته ها خوبه ولی زورخونه چیز دیگه ایه..... اره داداش


 

 

کلیپ مذکور رو میتونین از اینجا  دانلود کنین

 


کلیدواژه ها: زورخونه(1)|
:: به تاریخ شنبه 92/10/14 ساعت 10:20 صبح

محمد رضا آخرش من یاد نگرفتم چی جوری میتونم  کلیب تو وبلاگ بذارم؟


کلیدواژه ها:
:: به تاریخ جمعه 92/10/13 ساعت 10:59 عصر

با سلام و احترام حضور همه دوستان عزیز.
جاتون خالی دیروز یک سری رفتم قم. جاتون خیلی خالی بود. قبل از رفتن پیگیر شدیم دیدیم هیچ کدوم از شیخا قم نیستند اما قبل از رفتن به داخل حرم یک نفر زد پشت شونم برگشتم دیدم به به. آقا مهدی الوانی عزیزه. نه تنها دانشجوی دکتری بود بلکه دروس حوزه را هم همه را خونده بود. خلاصه به همه شما دوستان سلام رسوند.خلاصه دیدار اتفاقی قشنگی بود.انشالله قسمت بشه با هم بریم زیارت.

چندنکته را خدمت شما شیخای عزیز بگم:
*خیلی خوشحال شدم از اینکه بچه ها دارن تو وبلاگ مشارکت بیشتری میکنند و وقت میذارن. به خصوص جمشید و سیدصادق. خداوکیلی بیشتر سربزنید و مطلب بذارید.
*بنده حدود دو ماه نیستم(البته منظورم اینه پست و نظر نمیذارم که البته همونام که میذاشتم به درد نمیخوره همش هدف عرض ارادت به دوستانه).اگر احیانا مخاطبان وبلاگ امری داشتند فقط از طریق ایمیل اون هم فقط سوال خاصی داشتند امکان جواب دادن هست اون هم به ندرت.(به جز اموری که از مدیر و شیخا میرسه)
*همین الان اگر از شیخا کسی بابا شد و یا ازدواج کرد و یا استخدام شد صمیمانه تبریک میگم. انشالله آزمون امسال را هم خوب بدید.فقط خداوکیلی برا منم دعا کنید.البته به وبلاگ گاهی سر میزنم از مطالب دوستان استفاده کنم. البته اگر امکانش بود.
*تو این دو ماه که نیستم : من کنت خلیله فهذا مدیر خلیله.
با آرزوی موفقیت
التماس دعا
 
برای شیخا:بووووسگل تقدیم شما 


کلیدواژه ها:
:: به تاریخ جمعه 92/10/13 ساعت 3:43 عصر

سه برادر نزد امیرالمومنین علیه السلام آمدند و گفتند می خواهیم این مرد را که پدرمان را کشته قصاص کنید. امیرالمومنین علیه السلام به آن مرد فرمودند: چرا او را کشتی؟ آن مرد عرض کرد: من چوپان شتر و بز و ... هستم. یکی از شترهایم شروع به خوردن درختی از زمین پدر اینها کرد، پدرشان شتر را با سنگ زد و شتر مرد، و من همان سنگ را برداشتم و با آن به پدرشان ضربه زدم و او مرد. امیرالمومنین علیه السلام فرمودند: بر تو حد را اجرا می کنم. آن مرد گفت: سه روز به من مهلت دهید. پدرم مرده و برای من و برادر کوچکم گنجی بجا گذاشته پس اگر مرا بکشید آن گنج تباه میشود، و به این ترتیب برادرم هم بعد از من تباه میشود. امیرالمومنین علیه السلام فرمودند: چه کسی ضمانت تو را می کند؟ مرد به مردم نگاه کرد و گفت این مرد .
امیرالمومنین (ع) فرمودند: ای ابوذر آیا این مرد را ضمانت میکنی؟ ابوذر عرض کرد: بله. امیرالمومنین علیه السلام فرمود: تو او را نمی شناسی و اگر فرار کند حد را بر تو اجرا میکنم! ابوذر عرض کرد: من ضمانتش می کنم یا امیرالمومنین. آن مرد رفت . و سپری شد روز اول و دوم و سوم ... و همه مردم نگران اباذر بودند که بر او حد اجرا نشود... اندکی قبل از اذان مغرب آن مرد آمد. و در حالیکه خیلی خسته بود ،بین دستان امیرالمومنین (ع) قرار گرفت و عرض کرد: گنج را به برادرم دادم و اکنون زیر دستانت هستم تا بر من حد را جاری کنی. امیرالمومنین علیه السلام فرمودند:چه چیزی باعث شد برگردی درحالیکه میتوانستی فرار کنی؟


 آن مرد گفت: ترسیدم که بگویند "وفای به عهد" از بین مردم رفت...

امیرالمومنین علیه السلام از اباذر سوال کرد: چرا او را ضمانت کردی؟

 اباذر گفت: ترسیدم که بگویند "خیر رسانی و خوبی" از بین مردم رفت...

 اولاد مقتول متأثر شدند و گفتند: ما از او گذشتیم... امیرالمومنین علیه السلام فرمود: چرا؟
 گفتند: میترسیم که بگویند "بخشش و گذشت" از بین مردم رفت...

 و اما من این پیام را برای شما فرستادم تا نگویند "دعوت به خیر" از میان مردم رفت...

کلیدواژه ها:
:: به تاریخ جمعه 92/10/13 ساعت 11:42 صبح

انسان 250 ساله
انسان 250 ساله

شهادتشان تسلیت
التماس دعا به خصوص از دوستان مشهدی


کلیدواژه ها: انسان 250 ساله(9)|
:: به تاریخ پنج شنبه 92/10/12 ساعت 7:44 عصر

تماعی > رفاه و آسیب های اجتماعی

اعلام وقایع حیاتی 9 ماهه کشور / کاهش 9 درصدی ازدواج و افزایش 4 درصدی طلاق
سازمان ثبت احوال کشور آمار وقایع حیاتی 9 ماهه سال جاری را اعلام و از ثبت 88 ازدواج ، 16 طلاق، 165 ولادت و 41 واقعه وفات در هر ساعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، براساس اعلام سازمان ثبت احوال کشور در 9 ماهه امسال 579 هزار و 871 واقعه ازدواج به ثبت رسیده که 498 هزار و 585 واقعه در مناطق شهری و 81 هزار و 286 ازدواج نیز در مناطق روستایی به ثبت رسیده است.

کاهش 8.9 درصدی ازدواج

این آمارها نشان می دهد که کل ازدواجها طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته  8.9 درصد کاهش و در مناطق روستایی 34.4 درصد کاهش و در مناطق شهری نیز 2.8 درصد کاهش داشته است. همچنین در هر ماه به طور متوسط 64 هزار و 430 واقعه ازدواج، در هر شبانه‌روز 2101 ازدواج و در هر ساعت نیز 88 واقعه ازدواج به ثبت رسیده است.

بیشترین ازدواج ثبت شده مردان در گروه سنی 29-25 سال با رقم 213 هزار و 357 نفر و بیشترین ازدواج ثبت شده برای زنان در گروه سنی 24-20 ساله با رقم 190 هزار و 661 مورد بوده است. طی این مدت بیشترین ترکیب ازدواج ثبت شده مربوط به ترکیب سنی مردان گروه سنی 24-20 ساله با زنان 19-15 ساله بودهکه تعداد آنها 98 هزار و 983 واقعه است.

براساس این گزارش ، استان زنجان با ثبت 10 هزار و 408 واقعه ازدواج و کاهش 18.2 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارای بیشترین کاهش و استان کردستان نیز با 0.2 درصد دارای کمترین کاهش بوده است.

افزایش 3.9 درصدی طلاق

براساس اعلام سازمان ثبت احوال در 9 ماهه امسال 108 هزار و 249 واقعه طلاق به ثبت رسیده که 100 هزار و 586 واقعه طلاق در مناطق شهری و 7 هزار و 663 واقعه طلاق نیز در مناطق روستایی به ثبت رسیده است.

آمار ها نشان می دهد کل طلاقها از افزایش 3.9 درصدی و در مناطق شهری افزایش 7 درصدی برخوردار بوده اما در مناطق روستایی طلاق از کاهش 24.3 درصدی برخوردار بوده است.

در هر ماه به طور متوسط 120 هزار و 28 واقعه طلاق، در هر شبانه‌روز 392 طلاق و در هر ساعت 16 طلاق در کشور به ثبت رسیده است.

همچنین بیشترین طلاق ثبت شده مردان در گروه سنی 29-25 ساله 288 هزار و 13 مورد بوده که بیشترین طلاق ثبت شده زنان در همین گروه سنی 261 هزار و 67 مورد بوده است و  بیشترین ترکیب طلاق ثبت شده نیز مربوط به مردان 29-25 ساله با زنان 24-20 ساله با تعداد 120 هزار و 53 مورد بوده است.

افزایش 2.5 درصدی ولادت

در 9 ماهه سال جاری یک میلیون و 938 هزار و 86 واقعه ولادت به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 2.5 درصد افزایش داشته است که از این تعداد 843 هزار و 298 ولادت در مناطق شهری با 2.8 درصد افزایش و 250 هزار و 588 ولادت نیز در مناطق روستایی با افزایش 1.3 درصدی به ثبت رسیده است.

براساس این آمارها ، 561 هزار و 916ولادت مربوط به پسران و 531 هزار و 970 ولادت نیز مربوط به دختران بوده و در هر ماه به طور متوسط 121 هزار و 543 واقعه ولادت ،در هر شبانه‌روز 3 هزار و 963 واقعه و در هر ساعت 165 واقعه ولادت رخ داده است.

افزایش 3.2 درصدی وفات

بر اساس این گزارش، در 9 ماهه امسال 273 هزار و 637 واقعه فوت به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 3.2 درصدی را نشان می‌دهد که از این تعداد 210 هزار و 439 فوت مربوط به شهرها با افزایش 3.8 درصدی و 63 هزار و 198 فوت مربوط به روستاها با افزایش 1.5 درصدی بوده است.

همچنین از بین فوت شدگان نیز 154 هزار و 777 مورد را مردان و 118 هزار و 860 مورد را زنان به خود اختصاص داده‌اند و در هر ماه به طور متوسط 304 هزار و چهار واقعه فوت و در هر شبانه‌روز به طور متوسط 991 فوت و در هر ساعت 41 فوت به ثبت رسیده است.

خبرگزاری مهر


کلیدواژه ها:
:: به تاریخ پنج شنبه 92/10/12 ساعت 7:36 عصر

جمشید جان من یکی دربست در خدمت تو هستم دمت گرم با این تایید محکم و سنگینت آره والا من هم مشکل ریزنمرات دانشتم خودم رفتم مشهد گرفتم زمانی که برای جشن رفته بودیم ولی که که باور کند و قبول کند !!!!!

 


کلیدواژه ها:
:: به تاریخ پنج شنبه 92/10/12 ساعت 7:33 عصر

این مطلب نظری هست که جنب آقای مصطفی رزازاده برای مطلب من گذاشت.

 


سلام. ما گفتیم سرو کلمون پیدا نشه وقتی صاحب تفسیر گران مایه ای چیزی شدیم اون وقت مدیر دفترمون از طرف ما یه نطری چیزی بذاره آقا ما تو همین فکر بودیم که یه مسئله ای مثل صادق برامون پیش اومد یارو گفت غیر انتفایی خوندی ؟ پس چرا سیستم چیزی پیدا نمی کنه گفتیم حالا بیا و درستش کن ما در چه خیال و فلک در چه خیال است. خلاصه دیدیم مدرکمون اون جور شد و تفسیرم که ننوشتیم گفتیم بریم تو وبلاگ و خودی نشون بدیم آخه میدونین که هرکی چی دهل تو خالی تر باشه سروصداش بیشتره...بنده رسما با آقای اکبری همدلی کرده از صمیم قلب به ایشان می گم عیب نداره ای چیا چی نی...(مصطفی)


کلیدواژه ها:
:: به تاریخ پنج شنبه 92/10/12 ساعت 7:29 عصر

درود بر سید سید صادق اکبری، صلوات خدا بر او و خاندانش، باور کنین همه گفته های ایشان رو من یکی تأیید می کنم و إن شاالله خدا به ایشون یه دختر خوشگل واسه ازدواج نصیبش کند حداقل به قول خودش قدرشو بیشتر میدونه، بله مایه تأسف است که دانشکده های ما تو سیستم وزارت علوم وجود ندارد من یکی که پیش بچه های دانشگامون ضایع و شرمنده شدم، حالا جالب اینجاست که مسئول تحصیلات تکمیلی دانشگامون میگه حتی به اون دانشکده نامه دادیم ولی تأییدیه تحصیلی شما رو ندادن، به دانشکده زنگ میزنم اونا میگن نامه اومده ولی کسی نیست بفرسته م، میگه باید خودتون برین از تهران بگیرین، خدا ازشون نگذره، واقعا دیگه نمیدونم چه کار کنم


کلیدواژه ها:
:: به تاریخ پنج شنبه 92/10/12 ساعت 2:22 عصر
<   1   2   3   4   5   >  
رفقا [دات] آی آر
رفقا دات آی آر

امام علی علیه السلام: در گمراهی فرد همین بس که مردم را به چیزی امر کند که خود آن را به جا نمی آورد و از چیزی باز دارد که خود آن را ترک نمی کند.

«رفقا» وبلاگی است دوستانه، برای دور هم نگه داشتن دوستان صمیمیِ قدیمی. باشد که یکدیگر را «تا بهشت» همراهی کنیم... ان شاء الله.

تصویر برگزیده
تصویر برگزیده
ویژه ها
دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای

بیان معنوی - دفتر نشر آثار و اندیشه های حجة الاسلام علیرضا پناهیان

اسلام کوئست

سایت جامع فرهنگی مذهبی شهید آوینی Aviny.com

موسسه فرهنگی بیان هدایت نور

طرحی برای فردا

جامعه مجازی تدبر در قرآن کریم

خبرگزاری دانشجو
موسیقی وبلاگ
آمار وبلاگ
بازدید امروز 324 بار
بازدید دیروز 249 بار
مجموع بازدیدها 1642261 بار

تعداد مطالب وبلاگ 300 تا