سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حدیث

زیانمندترین مردم در معاملت و نومیدترین‏شان در مجاهدت ، مردى است که تن خویش در طلب مال فرسود و تقدیرها با خواست او مساعد نبود ، پس با دریغ از دنیا برون شد و با وبال آن مال روى به آخرت نمود . [نهج البلاغه]

وبلاگ رضویّون


رفقا در فضای مجازی
وب سایت مذهبی، فرهنگی، آموزشی میثاق
عشق مشعلدار
حقوق جزا و جرم شناسی
رایة الهدی
دارالقرآن الکریم فولادشهر
خوشتر از نقش تو در عالم تصویر نبود
پاسخ به پرسشهای رایانه ای


کانون دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهددرباره ماتماس با ماخبرخوانپیام رسانعناوین وبلاگصفحه اصلی

22 بهمن مبارک

وطنم ای شکوه پا بر جا
در دل التهاب دوران ها
کشور روزهای دشوار
زخمی سربلند بحران ها
ایستادی به جنگ رو در رو
خنجر از پشت می زند دشمن
گویی از ما و در نهان بر ما
وطنم پشت حیله را بشکن
رگت امروز تشنه ی عشق است
دل رنجیده خون نمی خواهد
دل تو تا ابد برای تپش
غیر عشق و جنون نمی خواهد
شرم بر من اگر حریم تو
پیش چشمان من شکسته شود
وای بر من اگر ببینم چشم
رو به رویای عشق بسته شود
از تب سرد موجهای خزر
تا خلیجی که فارس بوده و هست
می شود با تو دل به دریا زد
می شود با تو دل به دنیا بست


کلیدواژه ها: تبریک(16)|
:: به تاریخ شنبه 91/11/21 ساعت 9:51 عصر

جای شما خالی چند روز پیش امام رضای عزیز علیه السلام، ما و دوستان رو طلبید مشهد تا نایب الزیاره ی شما باشیم. از خیلی وقت قبلش برنامه ریزی ها شروع شده بود که کی میاد و کی بلیط بگیریم و چه قطاری باشه و ناهار چیکار کنیم و... که جا داره همینجا از معاون کاروان، آقای وحید رستمی، تشکر کنم بابت همفکریهای بسیار (فکرشو بکن معاون کاروان که ایشون بوده دیگه مدیر کاروان کی بوده!). خلاصه روز موعود فرارسید و قرارمون شد ایستگاه راه آهن تهران. ساعت حرکت قطار، نه و بیست و پنج دقیقه ی صبح...

قصد دارم فعلاً فقط قطار رو روایت کنم، چون اونجا بود که «جدّاً» خوش گذشت!... ادامه رو بشنویم از زبان تصاویر:
ادامه مطلب...

کلیدواژه ها: عکس نوشت(5)|
:: به تاریخ پنج شنبه 91/11/19 ساعت 8:25 عصر

 

سلام دوستان امروز اومدم آخرین ورژن هنرمندی مسولان شهرمونو به رختون بکشم به شرط اینکه قول بدید حسادت نکنید!!!!

چند وقت پیش یکی از مسولای درجه یک و توپ شهرمون که کارمند فرمانداری شهر هم تشریف دارن قول فرموند به نفر برتر کلاس طرح صالحین بچه های راهنمایی ما که حافظ جزء سی باشه یه لپ تاپ جایزه بدن بعد از سه ماه دوندگی که پول تاکسی های ما بیشتر از ول لپ تاپ شده این لپ تاپو به ما ارزونی داشتن و دادان حالا بعد از چند روز دلنگ دلنگ تشریف آوردن که ما لپ تاپمونو میخوایم و با چشم گریه و اشک بار لپ تاپو بردن!!!!!و گفتن به شما نمیرسه پرسیدیم چرا گفتن مردم معترضن گفتیم کیا گفتن پریا نمیگیم تا اونجاتون بسوزه!!!! گفتیم بابا حالا اومدیمو اینخواهخر پریا گفته بودن ما خوشمون به این حضرات نمیاد برید سرشونو ببرید بعد تکلیف چی بود؟!!!!!! فرمودن حرف آبجی پریا کاملا متینو محترم شما هم که سیریش و سقر اگه خدا قبول کنه.......اللهم تقبل منا هذالقربان!!!!!!

حالا از ما انتظار دارین این بچه ها رو جذب کنیم و مسجدی و ولایی بشن انتظار دارید این بچه ده دوازده ساله تو زوقش نخوره و معاند نشه بابا یه یه چیزی نخورید یا اگه خواستید بخورید قشقش همراهتون باشه یا یه حرف نزنید یه کار نکنید یا اگه زدید تا تهش وایستید چرا با حماقتتون مردم رو به نظام بد بین میکنید؟!!

حالا موندم چرا خواهشاً فیلتر نکن آقای بوق جواب بده

شنوندگان عزیز توجه فرمایید!!!!! شنوندگان عزیز توجه فرمایید!!!! فرمانداری فریدونشهر بخاطر حرف دوتا ناقص عقل که من قول میدم نبوده هدیه اش رو که رسماً به نفر برتر قرآن داداه بود پس گرفت و گفت ملت حسودیشون میشه!!!! البت به دروغ!!!! حسین ییی بای!!!

 صدای مارو از فلسطین میشنوید

یاللمسلمین ان الفلسطین الثانی هذا المدینه ادرکنی ادرکنی

 

 


کلیدواژه ها:
:: به تاریخ چهارشنبه 91/11/18 ساعت 9:57 صبح

مراسم مجمع دانش آموختگان خیلی مراسم خوبی بود بحمدالله.

تقدیر و تشکر می کنم از عزیزانی که مسبب این امر شدند.

همچنین از مدیر کاروان برادر محمدرضای عزیز تشکر ویژه دارم به جهت زحمات فراوان(بویژه در تهیه بلیط قطار).

خیلی خوش گذشت یادآوری دوران خوبی بود جای دوست عزیزمون مرحوم مجتبی رودی خالی بود.

البته به علت خبر ناگوار حادثه رانندگی آقای نجفی، و ناخوش احوال بودن دوست خوبمون جواد خسروی متاثر شدیم، انشاالله هرچه زودتر بهبود یابند.


                       نکاتی بعد  از برگزاری این برنامه به ذهن حقیر رسید:

1.  قربونش برم امام رضاعلیه السلام عنایت فرمود و مدتی افتخار همسایگی اش را توفیق مان نمود.

2.  عمر ما بسیار سریع در حرکت است، پس هرگز جای غفلت و اشتباه نیست....... واقعا چه زود گذشت!!!!!

3.  چقدر دوران خوبی داشتیم، چقدر دوستان خوبی، با چه بزرگوارانی آشنا شدیم.(اللهم احفظهم)

4.  اما حسرت می خورم از چند جهت: از این دوران خوب استفاده نکردم، بهترین زمان عمر را به خواب و غفلت گذراندم.... از مشهد الرضا مدتی در جوارش بودیم بهره بردم ولی کاش بیشتر..... وظیفه اصلی درس بود، که خوب انجام ندادم......(خدا ببخشد و توفیق جبران دهد انشاالله)

5.  هرچی بیشتر فکر می کنم می بینم بنده خوبی نبودم،هم از بابت مسائلی که ذکرش رفت و هم برای دیگر عزیزانی که در ارتباط بودم. بنابراین از همه دوستان و اساتید و هرعزیزی که در این مدت توفیق هم نشینی و هم صحبتی اش را داشتم (بویژه شیخا) حلالیت می طلبم، امیدوارم از دعای خیر خودتون محرومم نکنید.

6. هنوز وقت باقیست و هنوز در بهار عمر بسر می بریم...... به داشته ها بیاندیشیم با قوت تمام با کمک امام رضا علیه السلام و توکل بر خداوند متعال به سمت فتح قله ها. یاعلی


خداوند متعال همه شما را صحت و سلامتی و عافیت عنایت نموده بر شما عمری با برکت و عاقبتی نیکو مقدر فرماید. آمین

اللهم عجل لولیک الفرج واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه  و المستشهدین بین یدیه.  آمین


:: به تاریخ سه شنبه 91/11/17 ساعت 5:39 عصر

یکی از رفقای ما به نام آقای «نجفی جوان» که برای برنامه ی مجمع فارغ التحصیلان به سمت مشهد رانندگی میکرده تو راه دچار حادثه شده و تا الآن بیهوشه. از شما میخوایم که برای ایشون دعا کنید تا هر چه زودتر شفا پیدا کنن.

ام من یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السوء...


کلیدواژه ها:
:: به تاریخ دوشنبه 91/11/16 ساعت 11:4 عصر

سلام حضور همه دوستان عزیزم.

دیشب آخر شب (مسئول امور خدمات و شادی آفرین شیخا-شیخ سجاد) داشتم تو فضای مجازی یک گشتی می زدم که اگر یکی از این شیوخ را گیر آوردم به امورش رسیدگی کنم و خدمات برسونم و اسباب شادیش را فراهم کنم. یک دفعه یکی از این شیوخ بزرگوار به تورم خورد. پس از صحبت هایی که شد گفت که می خوام ازدواج کنم و تصمیم گرفتم با مشورت بیشتر و با همکاری مدیر و استاد ازدواج شیخ ابوالفضل به دیدار وی بریم و ایشان را مورد عنایت قرار دهیم.

اما صبح که از خواب بیدار شدم گوشیم را برداشتم دیدم یک شیخ بزرگوار بهم پیام داده که سجاد من به سلامتی ازدواج کردم(به لهجه خودش نوشته بود: سجاد هااااای مو زن گرفتوم)

گل تقدیم شماشیخ مصطفی عزیز، پیوند ازدواجت  را  صمیمانه به شما برادر بزرگوار تبریک عرض می کنیم.انشاالله که در طول زندگی خوشبخت و در سایه لطف خداوند و  پیامبر رحمت(ص) و عنایت ائمه اطهار(ع)  موفق و سلامت باشی.گل تقدیم شما

*بچه ها مصطفی گفت به شیخا بگو مصطفی همسرش را n  تا دوست داره.(ما نیز مجددا هم به مصطفی و هم به همسر گرامیش تبریک عرض می کنیم)
*دقت کردین بچه ها چقدر دوستان نمک رو زخم من می پاشن؟ شب میخوابم میگن میخوایم ازدواج کنیم. صبح پا میشم می گن ازدواج کردیم.(عجب حکایتیه)
* مجددا دقت بفرمایید ما الان سه تا داماد داریم. یکی مصطفی عزیز، یکی هم شیخ دیگر و اون بنده خدایی که تو پست های قبلی اشاره کردم.
*مراسم تبریک و تجلیل از شیخ مصطفی این هفته در خوابگاه رازی، مشهد مقدس برگزار خواهد شد. خوشحالیم که آنتی شیخا و دوستان دیگر با ما همراه هستند(کی بشه بریم عروسی مدیر آنتی شیخا وحید جون)لذا در این مراسم گروه موسیقی شیخا می نوازند و هنرمندان شیخا ضمن ابراز شادی به هنرمندی خواهند بپرداخت(البته این قسمتش به دور از چشمان مدیر و دیگر عرفا) 
*سلامتی آقا مصطفی و همسرشون صلوات بفرستید و به افتخارشون همه با هم آفرین
*مصطفی جان این هم از طرف من بووووس

 


کلیدواژه ها:
:: به تاریخ جمعه 91/11/6 ساعت 9:2 صبح

عرض سلام و ادب و احترام. با توجه به نزدیک شدن دومین مجمع جهانی دانش آموختگان دانشکده تریت مدرس قرآن مشهد که هفته آینده پنج شنبه 12 بهمن ماه در شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد اسامی هیئت اعزامی شیخا به شرح زیر به دبیرخانه این مجمع ارسال گردید.

 * مدیر محترم شیخا شیخ محمدرضا مزرعی
* مسئول امور دینی و ستاد اقامه نماز شیخ احمد محمدیان
*مسئول امور عرفانی شیخا شیخ ابوالفضل کاظمی
*مسئول امور طنز و نقد و امور روشنفکران شیخا شیخ مصطفی رضا زاده
*مسئول امور حقوقی و قضایی شیخا شیخ صادق اکبری
*مسئول امور پژوهشی و علمی شیخا و رییس دفتر جلال الدین سیوطی حضرت علامه شیخ جواد نصیری
*مسئول امور اجتماعی و روابط عمومی شیخاشیخ جمشید بیات
*مسئول امور ورزشی و تربیت بدنی شیخاشیخ صادق بادوست
*مسول امور تربیتی و روان شناختی شیخا شیخ مسعود طالبی مقدم
*مسئول فرهنگی و سیاحت شیخا شیخ محمد لسانی
* مسئول امور اخلاقی و زیارت شیخا شیخ جوادخسروی
* مسئول امور سیاسی شیخاشیخ حسین رضایی
*مسئول امور بین الملل و روابط خارجه شیخا شیخ محمد مالکی
*امور خدمات و سرپرست گروه موسیقی و شادی آفرین شیخاشیخ میرزا سجاد رحیمی اصفهانی

*در این مراسم باشکوه جناب شیخ ابوالفضل کاظمی به عنوان کاندیدا از طرف شیخا معرفی خواهند شد.
** همچنین جناب شیخ سجادرحیمی نایب شیخ محسن خلیلی نژاد در این همایش باشکوه هستند.
***شیخ حسن ناظمی هم به دلیل حفاظت از میهن اسلامی و خدمت مقدس سربازی در حال دفاع از کشور و حفظ امنیت برگزاری این مجمع هستند و در این همایش شرکت نخواهند کرد.گل تقدیم شما

حالا همگی به افتخار شیخاآفرین

 


کلیدواژه ها:
:: به تاریخ دوشنبه 91/11/2 ساعت 6:31 عصر

 

همه جا میگن برف و بارون برکت و رحمت الهی اما حالا میگم چطور میشه که موجب غضب خداوند میشه.

اگه تو همین اینترنت یه سرچ کوچولو بکنید (پیست اسکی شهرسان فریدونشهر)) اونوقت میبیند که چه خبره !!! تو شهرستان ما  طبق گفته خودشون تا الان نزدیک چهار متر برف تو ارتفاعات باریده.

روز شهادت امام حسن مجتبی و حضرت رسول بود از هئت برمیگشتیم که خبر رسید که تو یکی از تپه هی کنار شهر(تپه نه گوش) یه اتوبوس دختر و پسر رفتن مشروب خوردن و  در کنار بزن و برقصشون یه کم اسکی هم کردن گفتم بریم سراغشون گفتن تموم شده و رفتن. امروز خبر دار شدم که بچه های یکی از پایگاه های اطراف تو محل حاظر شدن و باهاشون برخورد کردن. و اما ماجرا!!!

یکی از بسیجی هامون میگفت ما تو منطقه حاظر شدیم و یه کم جر و بحث کردیم دعوا کردیم و زنگ زدیم نیرو انتظامی و اونا هم سریع بعد از چهل دقیقه رسیدن بدون هیچ برخوردی فقط خواستن قضیه رو تموم کنن و برن میگم بابا مسلمون نیستید دین ندارید که روز شهادت پیامبر و امام حسن این کارا رو میکنید؟!!  هی انکار میکردن که ما نبودیم!!!!! یه پسر بچه کوچیک سید اومد به نیرو انتظامی گفت به جدم قسم که امروز روز شهادتشه اینا وسط خیابون به سلامتی شراب میخوردن و دختر و پسر با هم میرقصیدن!!! به نیرو انتظامی میگم چرا برخورد نمیکنید ما فیلم داریم بیست نفر شاهد هستیم میگه من اجازه ندارم!!! میگفت فقط یه گروهبان یه کم سرو صدا کردو مخالفت کرد!!!

یه مشت اوباش از یه قبرستون دیگه پاشن بیان شهر مارو به لجن بکشن و برن که چیه برف اومده !!! اومدن پیست!! بسیج چیزی نگه!!! چرا چون حجمه فرهنگی و امنیتی داره !!!  وظیفه نیرو انتظامیه کسی دخالت نکنه!!!! اما اونا هم دست از پا خطا نمیکنن چرا ؟!! چون دادستان اجازه ندادن چهل نفر اوباش و مفسد فی الارض با هم دستگیر بشن!! چرا ؟!!! نمیدونم!! اما یه احتمالاتی هست....

1-شاید نمیخوان اسم شهر بد در بره که توش فساد زیاده!!!

2- شاید جا برای این همه اراذل و اوباش ندارن!!

3- شاید جرم ثابت نشده و  فیلم نبوده و شاهد نداشتن و نیرو انتظامی نبوده و متهمی در کار نبوده و آثار جرمی  هم نبوده!!!!

4- اصلا شاید به صلاح نبوده به شماها چه؟!!

5- یا شایدم مشکل جای دیگس که ما ن میدونیم

آ خه پیست اسکی شهرستان فریدونشهر  منبع درآمد شهرستانهشوخیخیلی خنده‌دار!!!! اینا که میان پیست از لب جاده ویوپ کرایه میکنن و مردم مارو از گشنگی نجات میدن!!!!!جالب بود

حالا بماند که اونا از آب معدنی تا گوشت و نونشون هم از شهرستان خودشون میگیرن و  هیچ در آمدی برای شهر ما ندارن از زیر بلیت پیست که اونم معلوم نیست چنده و از کیا میگیرن و چقد هست که اونم نمیدن در میرن و هیچ درآمد مالی ندارن و ما فقط دلمونو به آیندش خوش کردیم!!!!


پیست اسکی فریدونشهر

نمیدونم چرا همه ساکتن حالا گیریم که درآمد هم داشته باشه ائنم نه سالی مثلا بیست میلیون و حتی صد میلیون !!! صد میلیارد اونم نه ریال و تومان دلار!!!! به چه قیمتی؟!!!! به چه قیمتی؟!!!! گسترش فساد؟!!! ترویج فحشا؟!!! میدون دادن به یه سری بی سرو و بی پا که همه جور کثافت کاری ای به اسم پیست و اسکی میکنن؟!!!! البته با عرض پوزش از اون عده قلیل که واقعاً برای تفریح و اسکی میرن.که اونم بچه های با صفای شهر خودمونن!!

بخدا ما برای هیچ و پوچ به اسم پیست اسکی و توریست پذیری و هزار کوفت و زهر مار و بهونه های رنگی و حرفای قشنگ داریم شهرمونو به یه مرکز فساد تبدیل میکنیم توریستی که یه روزه میاد و بر میگرده فقط دسشوییش زو تو شهر ما میره به درد شهرمون نمیخوره جز اینکه فرهنگ فساد رو برامون گسترش میده نه قط پیست آبشار پونه زار هر جایی که الان ما داریم به اسم توریست و بخاطر اینکه مبادا کسی از دستمون ناراحت بشه و دیگه نیاد هیچ حرفی نمیزنیم سکوت محض که هیچی فقط داریم تبلیغ میکنیم عکسای مستحجنی رو که میذارن فیلتر میکنیم کوچکترین اعتراض رو تو نطفه خفه میکنیم وبلاگ فیلتر میکنیم مبادا کسی بر علیهمون حرف بزنه حتی اگه حقیقت محض باشه!!!!

خواهش میکنم مسولین شهرستان مخصوصاً مسولینی که ستقیماً ارتباط دارن بجای فیلتر وبلاگ جواب بدن!!!

عکساشو تو فیس بوک و ... میتونید ببینید من بذارم فیلترم میکنن!!!


 


:: به تاریخ دوشنبه 91/11/2 ساعت 3:31 عصر
:: به تاریخ یکشنبه 91/11/1 ساعت 9:51 عصر

سلام بچه ها. یکی از دوستان بزرگوار داره داماد میشه. هورا........ همه با همآفرینگل تقدیم شما

فقط قصدابراز خوشحالی داشتیم. همه با هم عروسی دعوتیم. نگران  نباشید اونایی که قر تو کمرشون خشکیده هم دعوتند.اون گروه موزیک و دنس شیخا تمرین های خودش را شروع خواهد کرد. اون سه بزرگوار هم از همین الان استغفارهای خودشون را شروع کنند.


کلیدواژه ها:
:: به تاریخ یکشنبه 91/11/1 ساعت 7:54 عصر
<   1   2  
رفقا [دات] آی آر
رفقا دات آی آر

امام علی علیه السلام: در گمراهی فرد همین بس که مردم را به چیزی امر کند که خود آن را به جا نمی آورد و از چیزی باز دارد که خود آن را ترک نمی کند.

«رفقا» وبلاگی است دوستانه، برای دور هم نگه داشتن دوستان صمیمیِ قدیمی. باشد که یکدیگر را «تا بهشت» همراهی کنیم... ان شاء الله.

تصویر برگزیده
تصویر برگزیده
ویژه ها
دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای

بیان معنوی - دفتر نشر آثار و اندیشه های حجة الاسلام علیرضا پناهیان

اسلام کوئست

سایت جامع فرهنگی مذهبی شهید آوینی Aviny.com

موسسه فرهنگی بیان هدایت نور

طرحی برای فردا

جامعه مجازی تدبر در قرآن کریم

خبرگزاری دانشجو
موسیقی وبلاگ
آمار وبلاگ
بازدید امروز 21 بار
بازدید دیروز 176 بار
مجموع بازدیدها 1640978 بار

تعداد مطالب وبلاگ 300 تا