سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حدیث

کسى را که چهار چیز دادند از چهار چیز محروم نباشد : آن را که دعا دادند از پذیرفته‏شدن محروم نماند ، و آن را که توبه روزى کردند ، از قبول گردیدن ، و آن را که آمرزش خواستن نصیب شد ، از بخشوده گردیدن ، و آن را که سپاس عطا شد از فزوده گشتن . و گواه این جمله کتاب خداست که در باره دعاست « مرا بخوانید تا بپذیرم . » و در آمرزش خواستن گفته است : « آن که کارى زشت کند یا بر خود ستم کند سپس از خدا آمرزش خواهد ، خدا را بخشنده و مهربان مى‏یابد . » و در باره سپاس گفته است : « اگر سپاس گفتید براى شما مى‏افزاییم . » و در توبت گفته است : « بازگشت به خدا براى کسانى است که از نادانى کار زشت مى‏کنند ، سپس زود باز مى‏گردند ، خدا بر اینان مى‏بخشاید و خدا دانا و حکیم است . » [نهج البلاغه]

وبلاگ رضویّون


رفقا در فضای مجازی
وب سایت مذهبی، فرهنگی، آموزشی میثاق
عشق مشعلدار
حقوق جزا و جرم شناسی
رایة الهدی
دارالقرآن الکریم فولادشهر
خوشتر از نقش تو در عالم تصویر نبود
پاسخ به پرسشهای رایانه ای


کانون دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهددرباره ماتماس با ماخبرخوانپیام رسانعناوین وبلاگصفحه اصلی

صادق جان سلام و بهت  تبریگ می گویم اگه امکانش هست بگو چطور جرات کردی بری خواستگاریبلبلبلو و اصلا چی شده که تصمیم به این بزرگی گرفتی خیلی خنده‌دار اصلا مدرکت مهر داشت که رفتی خواستگاری واقعا خوب بهت اعتماد کردن با مدرک بدون مهر و  مجهول اما خوب خودت پسر خوبی هستی و با ایمان  و سر کار هم میری شاید به خاطر این مدرکت نادیدیه گرفتن! بگذریم دیگه وقتشه جشن بگیری اما زمانی جشن بگیر که وقت گیلاس و توت باشه که این همه را ما بیام حداقل دست خالی بر نگردیم بعد از مدت ها شکم صابون زدن واسه اون گیلاسا واقعه دیگه وقتش رسید.

 

به هر حال واقعا خوشحال شدم تبریک بهت میگم

           


کلیدواژه ها: تبریک ازدواج(15)|
:: به تاریخ چهارشنبه 92/10/18 ساعت 5:38 عصر
رفقا [دات] آی آر
رفقا دات آی آر

امام علی علیه السلام: در گمراهی فرد همین بس که مردم را به چیزی امر کند که خود آن را به جا نمی آورد و از چیزی باز دارد که خود آن را ترک نمی کند.

«رفقا» وبلاگی است دوستانه، برای دور هم نگه داشتن دوستان صمیمیِ قدیمی. باشد که یکدیگر را «تا بهشت» همراهی کنیم... ان شاء الله.

تصویر برگزیده
تصویر برگزیده
ویژه ها
دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای

بیان معنوی - دفتر نشر آثار و اندیشه های حجة الاسلام علیرضا پناهیان

اسلام کوئست

سایت جامع فرهنگی مذهبی شهید آوینی Aviny.com

موسسه فرهنگی بیان هدایت نور

طرحی برای فردا

جامعه مجازی تدبر در قرآن کریم

خبرگزاری دانشجو
موسیقی وبلاگ
آمار وبلاگ
بازدید امروز 40 بار
بازدید دیروز 176 بار
مجموع بازدیدها 1640997 بار

تعداد مطالب وبلاگ 300 تا