سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حدیث

هرگاه خداوند بنده ای را دوست بدارد، بلا را به او می پیوندد ؛ زیرا خداوند ـ عزّوجلّ ـ، می خواهد او راخالص سازد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

وبلاگ رضویّون


رفقا در فضای مجازی
وب سایت مذهبی، فرهنگی، آموزشی میثاق
عشق مشعلدار
حقوق جزا و جرم شناسی
رایة الهدی
دارالقرآن الکریم فولادشهر
خوشتر از نقش تو در عالم تصویر نبود
پاسخ به پرسشهای رایانه ای


کانون دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهددرباره ماتماس با ماخبرخوانپیام رسانعناوین وبلاگصفحه اصلی

پس از اعلام نتایج آراء ریاست جمهوری توسط وزارت کشور خبرگزاری ایشخا پیام انتخاباتی شیخ سجادرحیمی را بدین شرح اعلام کرد.

*سلام علیکم و رحمه الله وبرکاته.حضور ملت شریف ایران مشارکت و خلق حماسه سیاسی را تبریک عرض می کنم و به عنوان یک شیخ از جامعه شیوخ 17 گانه نکاتی را حضور ملت شریف ایران عرض خواهم کرد:

1- مطالعه و عمل کردن به پیام انتخاباتی(پیام بعد از اعلام نتایج نهایی) مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله) به خصوص بندهای هفتگانه آن بر همگان واجب است و باید سرلوحه همه اعمال در این 4 سال قرار گیرد.

2-از زحمات فراوان جناب دکتر احمدی نژاد در 8 سال ریاست جمهوری تشکر می کنم و برای ایشون توفیقات عالی را از خداوند منان خواستارم.(در این باب ذکر دو نکته خالی از لطف نیست:الف)خداییش 4 سال پیش بنده و برخی از شیخا کم برای آقای دکتر و رئیس جمهورشدنشان زحمت نکشیدیم و حرص و جوش نخوردیم. ب)بزرگ ترین توهین عمرم را به واسطه ریاست جمهوری ایشون از زبان یک خانم بی ادب دریافت نمودم. یادمه آخر شب رفتیم با دوستان چهارراه تقی آباد یک دختری بهم گفت خاک تو سرتون که  به احمدی نژاد رای میدید. اما ما با توجه به آیه و اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما گذشت کردیم و چیزی نگفتیم)

3-انتخاب شدن جناب دکتر حسن روحانی را خدمت ایشان   به عنوان رئیس جمهور تبریک عرض می کنم و برای ایشون آرزوی موفقیت و خدمتگزاری به مردم را دارم.

4-همه مردم و مذاهب مختلف و جریان های سیاسی را به اتحاد و انسجام و دوری از تعصب های بیجا و پیروی از فرمایشات رهبری و دوری از ایجاد تفرقه دعوت می کنم.

گل تقدیم شماشیخ سجادرحیمی اصفهانیگل تقدیم شما

 


کلیدواژه ها: انتخابات(7)|
:: به تاریخ شنبه 92/3/25 ساعت 10:6 عصر
رفقا [دات] آی آر
رفقا دات آی آر

امام علی علیه السلام: در گمراهی فرد همین بس که مردم را به چیزی امر کند که خود آن را به جا نمی آورد و از چیزی باز دارد که خود آن را ترک نمی کند.

«رفقا» وبلاگی است دوستانه، برای دور هم نگه داشتن دوستان صمیمیِ قدیمی. باشد که یکدیگر را «تا بهشت» همراهی کنیم... ان شاء الله.

تصویر برگزیده
تصویر برگزیده
ویژه ها
دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای

بیان معنوی - دفتر نشر آثار و اندیشه های حجة الاسلام علیرضا پناهیان

اسلام کوئست

سایت جامع فرهنگی مذهبی شهید آوینی Aviny.com

موسسه فرهنگی بیان هدایت نور

طرحی برای فردا

جامعه مجازی تدبر در قرآن کریم

خبرگزاری دانشجو
موسیقی وبلاگ
آمار وبلاگ
بازدید امروز 8 بار
بازدید دیروز 199 بار
مجموع بازدیدها 1638546 بار

تعداد مطالب وبلاگ 300 تا