سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حدیث

[ و به یکى از یاران خود فرمود هنگامى که او از بیمارى شکوه نمود . ] خدا آنچه را از آن شکایت دارى موجب کاستن گناهانت گرداند ، چه در بیمارى مزدى نیست ، لیکن گناهان را مى‏کاهد و مى‏پیراید چون پیراستن برگ درختان ، و مزد درگفتارست به زبان ، و کردار با گامها و دستان ، و خداى سبحان به خاطر نیت راست و نهاد پاک بنده هر بنده را که خواهد به بهشت درآورد . [ و مى‏گویم ، امام علیه السّلام راست گفت که در بیمارى مزد نیست ، چه بیمارى از جمله چیزهاست که آن را عوض است نه مزد چرا که استحقاق عوض مقابل بلا و مصیبتى است که از جانب خدا بر بنده آید ، چون دردها و بیماریها و مانند آن ، و مزد و پاداش در مقابل کارى است که بنده کند ، و میان عوض و مزد فرق است و امام چنانکه علم نافذ و رأى رساى او اقتضا کند آن را بیان فرمود . ] [نهج البلاغه]

وبلاگ رضویّون


رفقا در فضای مجازی
وب سایت مذهبی، فرهنگی، آموزشی میثاق
عشق مشعلدار
حقوق جزا و جرم شناسی
رایة الهدی
دارالقرآن الکریم فولادشهر
خوشتر از نقش تو در عالم تصویر نبود
پاسخ به پرسشهای رایانه ای


کانون دانش آموختگان دانشکده تربیت مدرس قرآن مشهددرباره ماتماس با ماخبرخوانپیام رسانعناوین وبلاگصفحه اصلی

آقا این قضیه ی انتخابات ما هم شب امتحانی شد؛ جای شما خالی الان دارم صلاحیت کاندیداها رو بررسی می کنم. اونم برای انتخاب 30 نفر (واویلا!). تازه قراره لیستمو به چند نفر هم پیشنهاد بدم!!!
خودمونیم... این نمودارایی که سایت khamenei.ir میده هم برا شب امتحان خیلی خوبه ها، مثلاً یه نمونش «معیارهای نماینده ی یک ملت انقلابی، مؤمن و شجاع».
ولی از شوخی که بگذریم، امشب واقعاً شب امتحانه؛ یه امتحان بزرگ برای اونایی که ادعای پیروی از ولایت، دلسوزی برای مردم، روشنفکری و بصیرت دارن.
خدایا! این بارم کمکم کن از چیزایی که یادگرفتم بهترین استفاده رو بکنم.1

__________
1- نک: پلی به نامِ «کنکور»


کلیدواژه ها: انتخابات(7)|
:: به تاریخ پنج شنبه 90/12/11 ساعت 11:20 عصر
رفقا [دات] آی آر
رفقا دات آی آر

امام علی علیه السلام: در گمراهی فرد همین بس که مردم را به چیزی امر کند که خود آن را به جا نمی آورد و از چیزی باز دارد که خود آن را ترک نمی کند.

«رفقا» وبلاگی است دوستانه، برای دور هم نگه داشتن دوستان صمیمیِ قدیمی. باشد که یکدیگر را «تا بهشت» همراهی کنیم... ان شاء الله.

تصویر برگزیده
تصویر برگزیده
ویژه ها
دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای

بیان معنوی - دفتر نشر آثار و اندیشه های حجة الاسلام علیرضا پناهیان

اسلام کوئست

سایت جامع فرهنگی مذهبی شهید آوینی Aviny.com

موسسه فرهنگی بیان هدایت نور

طرحی برای فردا

جامعه مجازی تدبر در قرآن کریم

خبرگزاری دانشجو
موسیقی وبلاگ
آمار وبلاگ
بازدید امروز 91 بار
بازدید دیروز 76 بار
مجموع بازدیدها 1640568 بار

تعداد مطالب وبلاگ 300 تا