• وبلاگ : رفقا | جمع دوستانِ صميميِ قديمي
  • يادداشت : درباره ي «زندگي خصوصي»
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام عزيز گل گفتي هر کس مسئوليت خود را دارد ولي بعضيا همه کارند توي جامعه.
    پاسخ

    سلام. آره خب درست ميگي.
    سلام شما رو ارجاع ميدم به آنتي شيخا جواب مسئله رو بگيرين. انا فداک
    پاسخ

    سلام. چشم. انا أحبک خيلي.
    + شيخ سجاد 
    نقد خوبي داشتي محمدرضا مطلبت را خوندم. آخر شبم هست فقط دوسه نکته و بقيش انشاءالله براي بعد.
    *اينکه جامعه ما فقط روي احکام تکيه داره و مسائل اخلاقي بي اهميت بسيار دقيق و صحيحه چون تمامي دين ما شده مراجع تقليد و و فقه و احکام اما مسائل اخلاقي خير.
    **ايشون توي اين ديالوگ ميگند از احکام فقط .... ياد گرفتيم واقعا راست ميگه فقط مبارزه با بدحجابي و بقيه مسائل و بگير و ببند را خوب ياد گرفتيم اما اختلاس و حق مردم خوردن و پارتي بازيها براي ما مورد تأکيد اسلامه.
    ***اصلا هيچ جايي در دين نگفته بدحجاب را مجازات کن يا تنبيه بدني و فلان پس...
    {نميگم نبايد با فرهنگ ضد ديني مبارزه نکرد چرا بايد مناسب و درخور رفتار کرد و در کل نظر شخصيم اينه که زبان ديني جامعه ما بايد يکم از حلال و حرام فاصله بگيره تا برخي مسائل ديني براي جوانان حل بشه البته اين بحث مفصله و ....} در کل نقد خوبي داشتي اما نسبت به اسلام مسئولين و صداوسيما و ارگان ها و ...................(يعني خيليا) خيانت مي کنند در حد اعلي.}
    پاسخ

    ممنون از لطف شما شيخ. همين که افتخار دادي خوندي نشان از حسن ظن شما به اين حقيره. ببين من ميگم ما نبايد مسؤوليت ها رو با هم قاطي کنيم؛ مرجع تقليد کارش يه چيزه، استاد دانشگاه کارش يه چيز ديگست، معلم آموزش و پرورش، نيروي انتظامي، صدا و سيما، دانشجوها، مديراي مختلف و... هر کدوم يه مسؤوليت جداي از ديگران دارن. مجازات مجرمين هم جاي خودش بايد باشه؛ اتفاقاً در مورد مجازات بدحجابي ميتونيم به قانون اساسي يه نگاهي بندازيم، که البته همونم انجام نميشه و باهاشون هميشه مدارا ميشه. البته خيلياشونم تقصير ندارنف بلکه بايد همون طور که گفتم بهشون آموزش داده بشه. خيانت هم که هميشه هست، خيانت بعضيا رو نبايد به حساب همه ي اون صنف گذاشت.