• وبلاگ : رفقا | جمع دوستانِ صميميِ قديمي
  • يادداشت : پيشنهاد
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محمد رضا 
    حاجي بالأخره بعد از دو روز تلاش مستمر تونستم دانلودش کنم. از امروز صبح ساعت 7:30 گذاشتم دانلود بشه ساعت 9:30 شب تموم شد!
    پاسخ

    خيلي ممنون آقاي مديرواقعا اين تلاش مستمر شما زبان زد خاص و عامه
    + محمدرضا 
    سجادجون خداييش ما تو کف نقداي تو همچنان مونديم. هي ميگي يه نقدي دارم ولي نمي گم!
    پاسخ

    اي بابا ما صدهاسال اگر زندگي کنيم باز هم شاگرد شماييم. البته اگر شما ما را به شاگردي قبول کنيد.در محضر استاد(شما )حرف زدن خيلي جرأت مي خواد."سبحان الذي خلقک"حاجي تازه چند روز پيش به اين نتيجه رسيدم اين که ميگند انسان خليفه خدا برروي زمينه(اني جاعل في الارض خليفه) يک چيز دروغيه اصلا اين نيست. موقعي که با يکي اساتيد بحث مي کرديم به اين نتيجه رسيديم به علاوه چيزهاي ديگر از حضرت آدم واقعا من که بال درآوردم.حيف که نميشه تو محيط وبلاگ بررسيشيون کرد.
    + بي نام 
    نظرتون راجع به اين فيلم چيه؟ مخصوصا زمانهايي که پدر شهيدش به کمکش مياد. اون انگشتر، کت... به نظر من اين فيلمو از دو جهت بايد ديد. اوليش همون شخصيتي که براي آقا نشون دادن که به عنوان يک پدر معرفي شد. دوميش شرايط و اوضاع شهداست بعد از شهيد شدنشون و اينکه حواسشون به خانواده هاشون هست.
    پاسخ

    سلام اول از هرچيز ممنونم که مطلب ما را خونديداز لحاظ کلي فيلم خوبيه در مورد زماني که پدر شهيدش به کمکش مياد چيز بعيدي نيست.نظر شما کاملا درستهاما من يک نقدبسيارکوچيک و ناچيز دارم نسبت به اين فيلم که قابل گفتن نيست.
    + مهدي 

    امشب به اندازه ي تمام دلتنگيهايم براي تو شاعر ميشوم و قلم به دست از تمام جمعه هايي که در فراقت گذشت، مينويسم که اي مولاي خوبي هاي من دلت يک غريبه نمي خواهد که بيايد بنشيند فقط سکوت کند و تو هي برايش حرف بزني و حرف بزني و حرف بزني...... آري من همانم که غم نيامدنت دقيقه هاي ذهنم را خاکي تر از بيابانهاي تنهاييم کرده!! اين تنهايي را ملالي نيست اما تمام تنهاييم ختم ميشود به آن روزهايي که تو کنارم نيستي.......

    پاسخ

    الهم عجل لوليک الفرج
    + محمد رضا 
    خيلي پيشنهاد عالييه. ولي از کجا گيرش بيارم. هر چي گشتم دانلود کنم نيست. لينک نداري؟
    پاسخ

    حاجي من سيديش را دارم. از عقيدتي.......به دستت ميرسونم.